logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Schemat monobloku lampowego 100W 8Ω do pieca gitarowego - porady dla laika

włuczykij 25 Sty 2004 21:08 2983 11
REKLAMA
  • #1 490475
    włuczykij
    Poziom 27  
    Ocena: 55
    mission impossible???????

cześć, jestem laikiem w sprawach lamp- uprzedzam, ale mam ambitny cel.......

moglibyście zaproponować schemat monobloku lampowego wzmacniacza ok 100w sin dla 8om, który będzie można użyć do pieca do gitary elektrycznej (tylko i wyłącznie). najlepiej, żeby koszty wykonania nie były zbyt potężne, i wzmacniacz działał na lampach, które można łatwo i tanio dostać. z tego, co wyczytałem, w takich wzmacniaczach najdroższe są trafa, lecz moglibyście coś zaproponować coś z tej firmy www.telto.pl
    ( http://www.telto.pl/produktyteltolist.php?podkid=13 dokładniej ) ,

oni nawijają trafa. jak ktoś ma taki projekt, najlepiej z schematami plytek drukowanych......
    a co do traf o ile sie nie myle sa dwa: glosnikowe i zasilajace??

jak zrobie wzmacniacz postaram sie zrobic preamp. ale to plany na przyszłość
  • REKLAMA
  • #2 492772
    Vault Dweller
    Poziom 29  
    Ocena: 43