logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Instalacja satelitarna - rozdzielenie sygnału na dwa TV

bagy 05 Sie 2009 21:45 2324 8
REKLAMA
  • #1 6861318
    bagy
    Poziom 9  
    Ocena: 5
    Witam mam pytanie czy można kupic taki tuner z którego można oglądac programy satelitane kilku operatorów (cyfra, polsat itp) chodzi mi o zmianę kart w tunerze? Zaznaczam, ze nie znam się ta cyfrowej technice satelitarnej a zamierzam zbudowac instalacje tv w domu jednorodzinnym. W grę wchodzi rozdział sygnału tv na dwa pomieszczenia. Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #2 6861374
    colin578
    Poziom 17  
    Ocena: 19
    Witam Tuner może być chyba coś z Fergusonów i dotego splitter do podziału karty
  • REKLAMA
  • #3 6861397
    bagy
    Poziom 9  
    Jaki jest przybliżony koszt takiej instalacji?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 6861474
    Hokoczu
    Poziom 18  
    Ocena: 61
    Tuner to jakieś 200, podwójny konwerter 80, talerz 100 i przewody 2-3zł za metr.
  • Pomocny post
    #5 6861639
    dzac4
    Poziom 36  
    Ocena: 229
    Dwa dekodery wybór jest duży ale jak już napisali o fergusonie to sztuka FX 7600 to 280zł spliter przewodowy 120zł konwerter i antena już napisali.
    Może być inny dekoder nie wiem jakie masz wymagania.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 6861870
    lukashb
    Poziom 39  
    Ocena: 417
    Ze swojej strony polecam Fergusona FX7600UCI, bardzo dobry sprzęt, rozbudowany, i posiada wszystko co trzeba dla TNK i Cyfry+ (CR) a także Cyfrowego Polsatu (CI), można dostać je na alle... w cenie do 200 zł, jednak polecam nowy, tak jak ja mam, bo masz gwarancję, choć te tunery są mało awaryjne. Pozdrawiam!
  • Pomocny post
    #7 6862696
    zabbii
    Poziom 16  
    Ocena: 26