Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat seicento-cały czas działa wentylator chlodnicy 899 cm

15 Lis 2009 12:50 5765 12
  • Poziom 2  
    Witam
    w moim seicento sporting cały czas, od momentu przekręcenia stacyjki, działa wentylator chłodnicy. Jak to naprawić?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 19  
    Musisz zmienić czujnik termiczny w chłodnicy. Pewnie cały czas załącza wentylator.
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Kolego owik a jest taka możliwość że po wyjęciu wtyczki dalej będzie się kręcił?, bo mi się wydaje że przerwie obwód i wentylator stanie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    dzięki za podpowiedz, że to może czujnik termiczny, nie jestem zbyt dobrym mechanikiem i nie wiem gdzie go znależć. Proszę o podpowiedz. dzieki
  • Poziom 2  
    tak tylko ze wczesniej załączał się jak np. postałem w korku a teraz tylko przekręce stacyjke już kręci i tak podczas całej jazdy
  • spec od auto-elektro
    Dopóki nie ściągniesz wtyczki z czujnika chłodnicy dalsza dyskusja nie ma sensu.P
  • Poziom 22  
    Który rocznik ,jaki silnik?

Moderowany przez Błażej:

Przecież napisano, że seicento sporting. A tam był chyba tylko jeden silnik montowany. I nie było zmian w instalacji w zależności od rocznika, więc proszę o wytłumaczenie na PW, skąd takie pytania?

• Poziom 10