Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

POMIAR oscyloskopem

14 Paź 2004 22:03 18592 14
  • Poziom 11  
    Jestem dość zielony w dziedzinie pomiarów oscyloskopem i chcialbym sie douczyć. Czy są jakieś linki na ten temat?
    Kupiłem sobie oscyloskop analogowy dwukanalowy DF 4320 od firmy NDN.
    Oscyloskop nie jest najnowszym osiągnięciem techniki ale dość dobry do pomiarów które chce wykonać. Jeżeli ktoś zechciałby udzielić pomocy w określeniu poszczegolnych krokow podczas pomiarów, ustawień, interpretacji
    pomiaru to byłbym wdzięczny.
    pozdrawiam Andrzej GG 185118
  • Poziom 11  
    dzieki pdf-a sciągnąlem.. na internecie ksiegarnia sprzedaje tksiążkę za 25 PLN... ciernista droga pozdr AW
  • Poziom 32  
    Może jakiś antykwariat, albo biblioteka narazie. Z dobrymi książkami technicznymi w Posce jest spory problem; po pierwsze: jest bardzo mało tytułów, po drugie: mało jest dobrych książek technicznych i wreszcie po trzecie: są drogie. Życzę powodzenia.
  • Poziom 11  
    Hi, zamówilem w sumie na http://pasaz.onet.pl/ za 33PLN z przesylka ale cos chora ta witryna bo po zamowieniu pakazuje sie znow strona zamawiam.. a nie potwierdzenie ze przyjeto zamowienie, sprawdzam naciskam znów zamawiam... i nie wiem czy nie zamowilem kilka sztuk ...hmmm..napisalem do witryny o wyjaśnienie.. A czy przyślą i ile sztuk(??!!!) to się okaże ..o czym powiadomię....pozdrawiam AW
  • Poziom 13  
    Czy mógłbyś mi udzielić jakiejś opinii na temat tego oscyloskopu.Chciałbym go kupić w ndn ale nie wiem czy warto.
    Poza tym chciałbym wiedzieć jak długo czeka sie u nich na przesyłkę i czy udzielają rabatów. Odnośnie książki "Pomiary oscyloskopowe" to na dniach będę ją skanować i będę mógł przesłać pdfa jesli jeszcze jej potrzebujesz.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    -niedobrze że kupiłeś sobie nowy oscyloskop nie umiejąc się nim posługiwać