Witam.
Posiadam peugeota 607 2.2HDI 2002r 4HX , sterownik EDC15C2. Silnik wchodzi w tryb serwisowy tz. nie wkręca sie, turbo nie pakuje, BVA nie zmienia biegow. Komputer pokladowy wywala engine anti pollution fault . na PP wywalal blad przeplywki i czujnika doladowania cisniania. Wymienione na nowe i w ecu brak bledu. Jedyny blad jaki PP pokazuje jest w bsi związany z syrena alarmu hehe. Wyjelem fap , polalo sie z niego ciut ciut oleju, bardzo byl zabrudzony wyczyściłem go myjka ciśnieniowa potem wypaliłem.
Co było by lepszym rozwiązaniem dla tego fapa, czy zamontować emulator lub wywalić porostu fap nowym wsadem lub wywalic go całkowicie fizycznie +programowo
Pozdrawiam
Posiadam peugeota 607 2.2HDI 2002r 4HX , sterownik EDC15C2. Silnik wchodzi w tryb serwisowy tz. nie wkręca sie, turbo nie pakuje, BVA nie zmienia biegow. Komputer pokladowy wywala engine anti pollution fault . na PP wywalal blad przeplywki i czujnika doladowania cisniania. Wymienione na nowe i w ecu brak bledu. Jedyny blad jaki PP pokazuje jest w bsi związany z syrena alarmu hehe. Wyjelem fap , polalo sie z niego ciut ciut oleju, bardzo byl zabrudzony wyczyściłem go myjka ciśnieniowa potem wypaliłem.
Co było by lepszym rozwiązaniem dla tego fapa, czy zamontować emulator lub wywalić porostu fap nowym wsadem lub wywalic go całkowicie fizycznie +programowo
Pozdrawiam