Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Immo we Fiacie Doblo '02 naprawa

04 Wrz 2011 13:19 7017 12
  • Poziom 9  
    Witam!
    Wczoraj jadąc z ojcem do pracy spotkała na niemiła przygoda z Fiatem Doblo 1.9D 2002. Ojciec zgasił auto, żeby upewnić się co do drogi i przy ponownej próbie uruchomienia silnika zonk! Fiat już nie chciał odpalić i zapaliła się na stałe kontrolka FIAT CODE. Stało się to nagle i bez żadnych obiawów. Próbowaliśmy odpinać klemy od aku na 5 i na 30 min, z kluczykiem w stacyjce i bez, sprawdziliśmy też wszystkie bezpieczniki i wtyczki czy się nie poluzowały, ale samochód nie chciał już odpalić. Domyślam się, że to coś z immo, ale proszę o jakieś sugestie co do naprawy, czy ewentualnie w serwisie jest możliwość zdjęcia immo w tym modelu czy tylko naprawa, a jeżeli tylko naprawa to czy można jakoś odzyskać ten 5 cyfrowy PIN do awaryjnego odpalania, bo autko zgasło w szczerym polu na totalnym odludziu, a jak wiadomo elektryka fiata to totalna zagadka i jeszcze nie jeden raz pewnie się to zdarzy. Jakiś wiejski elektryk twierdził, że ma takiego samego fiata i padł mu jakiś czujnik przy pompie paliwa i też miał taki objaw. Może ktoś miał taki przypadek i pomógł by w naprawie ? Ewentualnie może ktoś zna dobrego elektryka samochodowego najlepiej z Tczewa co się zna na tym ustrojstwie i najlepiej nie drogiego bo laweta z pod Warszawy do Tczewa kosztowała grubo ponad 1000 zł.:| . Dodam jeszcze, że ten wskaźnik kilometrów i spalania cały czas mruga po przekręceniu stacyjki, ale tak już było od dnia zakupu auta i nic się nie działo. ECU firmy LUCAS.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 26  
    Teraz to my sobie możemy tylko pogdybać! Diagnostyka komputerowa wszystko wyjaśni.Bez niej to tylko do wróżki...
    1000 zł za lawete daliście. Po co?? Trzeba było po kogoś zadzwonić,przyjechał by i zacholował do domu.Wyszło by o wiele taniej.
  • Relpol przekaźniki
  • Moderator Samochody
    Duplikat karty FIAT CODE można kupić w ASO... świeci tylko CODE czy awaria silnika też? Zobacz czy czasem nie wyskoczył wyłącznik inercyjny (pod deską z prawej strony na słupku).

    Co do immo i jego obejścia to masz pompę wtryskową Epic LUCAS - więc sobie sam poczytaj.
  • Poziom 9  
    to się tak mówi, że taniej ale trzeba by było było temu komuś dać na paliwo w dwie strony bo w warszawie żadnego znajomego niema, a że weekend to nikt Ci za darmo nie przyjedzie (nawet najlepszy znajomy), a to przecież nie jest 100 km tylko 330 w jedną stronę. Co do diagnostyki to pomyślimy jutro bo dziś niedziela. Chciałem się po prostu dowiedzieć orientacyjnie, może ktoś miał taki przypadek i mógłby pomóc. A laweciarz i tak był raczej tani bo dzwoniliśmy 8 i rekordzista zaśpiewał sobie 3,20 za 1 km tłumacząc się, że to stolica. A o dobrego elektryka się pytam bo raz byłem z ojcem na kompie z kia carnival to nawet gość nie potrafił go podłączyć poprawnie do kompa.

    tzok napisał:
    świeci tylko CODE czy awaria silnika też? Zobacz czy czasem nie wyskoczył wyłącznik inercyjny (pod deską z prawej strony na słupku).

    Kontrolka awarii silnika też świeci, ale gaśnie po naciśnięciu do oporu pedału przyspieszenia.
  • Pomocny post

    Poziom 34  
    autoprog.pl z Tczewa na pewno Ci pomoże.
  • Poziom 9  
    Ok jutro będziemy działać z tą diagnostyką, sprawdzę jeszcze dziś ten wyłącznik inercyjny i dam znać o rezultatach
  • Spec od samochodów
    Jak wyrzuciło wyłącznik to będzie świecić code
  • Poziom 9  
    Sprawdziłem ten wyłącznik inercyjny i jest w porządku, po jednorazowym naciśnięciu pedału przyspieszenia kontrolka awarii silnika gaśnie ale CODE pozostaje i nie można uruchomić silnika. Co ciekawe od wczoraj akumulator rozładował się dosłownie do zera, a nigdy niebyło takiego przypadku. Jutro po robocie ojciec będzie działał z diagnostyką.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ja Ci to zrobię ale musisz znowu lawetą do Warszawy :)
  • Poziom 14  
    Coś mi się wydaje, że brak będzie komunikacji ze sterownikiem. W pierwszej kolejności posprawdzaj zasilanie sterownika. Stawiam na brak sterownia przekaźnikiem głównym- ugnita wiązka!.
  • Poziom 9  
    Witam!
    Autko zostało oddane do elektryka samochodowego i po pół godzinie padła diagnoza.......... uszkodzony kluczyk :-O . Elektryk stwierdził, że pierwszy raz widzi taki przypadek, aby kluczyk bez żadnych widocznych uszkodzeń i bez silnych upadków na ziemie całkowicie odmówił posłuszeństwa. Po prostu wysiadł transponder w kluczyku i ani immo ani nawet tester nie jest w stanie sczytać kodu. Zostały już zamówione dwa transpondery i zostaną dopisane do kompa w aucie. O wynikach naprawy napiszę.

    Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    A mógł połączyć się z immo?.