Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mam problem skuter nie che odpalać ze startera

mariusz5051 05 Oct 2011 21:59 25754 10
    mariusz5051
    Level 10  
    Witam

Mam problem skuter nie che odpalać ze startera ? Jak może być przyczyna ??
    Z kopa odpala. Rozrusznik Kręci ale nie odpala. Nie mam różnicy czy jest zimny czy ciepły nie odpala. Dawniej to chociaż odpalił z rozrusznika jak sie rozgrzał a teraz nie chce :( Skuter ma już 2 lata

Proszę o pomoc w tej sprawie
    User removed account
    User removed account  
    mariusz5051
    Level 10  
    Akumulator sprawy. Inaczej by nie kręcił

Dodano po 5 [minuty]:

co może być przyczyną ?? że nie chce odpalić z startera, ostatnio wymieniłem świece na NGK.

Za małe napięcie z akumulatora ?

Dodano po 1 [minuty]:

Jestem zielony

POMOŻECIE ??
    bodek106
    Level 14  
    Powody są dwa słaba kompresja w cylindrze(remoncik) albo jeżeli to silnik dwusuwowy to zaworek klapkowy między gażnikiem a cylindrem.Poprostu na starterze nożnym ma lepszego kopa i iskrę i dlatego jeszcze zapala. pozdrowienia
    mariusz5051
    Level 10  
    ma dwusuwowy to zaworek klapowy się zaciął ? Jak wygląda ten zaworek klapkowy ??
    pozdr

Dodano po 4 [minuty]:

Jutro zobaczę ten zaworek klapkowy. Jak można sprawdzić że on jest jednak wadliwy ???
    bodek106
    Level 14  
    przeważnie się wyciera i nie domyka jest on w większości nowych dwusuwów z automatyczną szkrzynią
    ArturAVS
    Moderator HP/Truck/Electric
    Miałem taki przypadek u siostrzeńca w Piaggio sfera 50. Winna okazała się "fajka" , a dokładnie rezystor w jej wnętrzu.
    helena33
    Level 27  
    Pod łącznikiem gaznika, jest centralnie wkręcony w silnuk.
    Przyczyną nie odpalania z rozrusznika zazwyczaj sa przedmuchy, czyli albo te płytki pod gaznikiem, albo pierścienie, symeringi też są możliwe, ale to żadkość w silnikach skuterów.