Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Landi Renzo Omegas ZABLOKOWANE urządzenie z sieci dealerskiej GM Deutschland

26 Lis 2011 12:05 4366 5
  • Poziom 2  
    Kupiłem w Niemczech Opel Astra 1,4 rok 2008, przebieg 140 000 km. Urządzenie LPG Landi Renzo. Zużycie paliwa 10 l gazu na 100 km w trasie na prostej drodze Katowice - Piotrków Tryb. W serwisie Rzepki w Mikołowie powiedzieli że troche zadużo, ale niemożna URĄDZENIA wyregulować, ponieważ jest zablokowane przez Landi Renco DLA Opel NIEMCY ! Komputer dilera Landi Renzo w Polsce nic nie widzi.
    :!: Zwróciłem się do przedstawicielstwa Landi Renzo w Warszawie i dostalem taką odpowiedż:
    -jest to instalacja dedykowana zaprogramowana fabrycznie bez dostępu do ustawień z gwarancją mobilności ( oczywiście na rynku niemieckim) tylko w stanie nienaruszonym.
    -skoro jest to urządzenie pochodzące z sieci dealerskiej GM Deutschland to również tam należy kierować swoje frustracje…
    Podane przez Pana zużycie nie wydaje się niczym nadzwyczajnym szczególnie uwzględniając profil drogi o jakiej Pan wspomina.
    Jeśli chce Pan aby jakikolwiek warsztat na terenie naszego kraju mógł wprowadzić poprawki w regulacji, najpierw należy zlecić wymianę sterownika oraz przełącznika na otwarty ogólnie dostępny w naszym kraju. :|

    Koszt takiej propozycji 1300 zł. To nie zwróci się nawiet za 50 000 km.
    CZY MÓGŁ BY KTOŚ PODAĆ MNIEJ KOSZTOWNĄ PORADĘ ?
    - Reduktor wydaje się EC04
  • Poziom 9  
    I taka jest niestety prawda jak napisało LR Polska... :(
  • Poziom 16  
    I nic w tej kwestii nie poradzisz.Zmieniaj przód albo jezdzij tak dalej.
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Nie lepiej sprawdzić obd Testerem czy parametry się zgadzają podczas jazdy na gazie i na benzynie??
  • Poziom 2  
    Dziekuję wszystkim za odpowiedzi !
  • Poziom 11  
    Jakby co to już naprawiam te sterowniki OMEGAS przeznaczone na rynek niemiecki czyli po zabiegu taki sterownik już pracuje normalnie z typowym oprogramowaniem i można go ustawiać tak samo jak typowego OMEGASA.
    Elektronika jest identyczna. Różnica polega na wgranym na poziomie producenta oprogramowaniu.
    A przełącznika nie trzeba zmieniać jak napisali panowie z LR , jest taki sam. Sprawa nie dotyczy jednak sterowników OMEGAS PLUS, tego jeszcze nikt nie rozpracował ale typowe OMEGASy to już temat rozpracowany.
    OMEGAS PLUS to wersja w obudowie w pewnej części żeberkowanej spełniającej funkcję radiatora i tych sterowników na razie nie udało się jeszcze opanować. Chodzi oczywiście o wersje tak samo zaprogramowane pod konkretne auto.
    Ale to raczej kwestia czasu i uda się i ten temat rozpracować.
    Dodatkowo podobno pojawiło się już w kraju oprogramowanie pozwalające na połączenie się z OMEGAS "niemiecki" ale jeszcze nie udało mi się takowego odszukać w sieci. Jeśli ktoś ma taki soft to byłbym wdzięczny za podrzucenie.