logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie radiotelefony do dwukierunkowej komunikacji na boisku piłkarskim?

The_natural 26 Gru 2011 17:31 1521 4
REKLAMA
  • #1 10305628
    The_natural
    Poziom 2  
    Witam. Jako, że jestem laikiem jeśli chodzi o wszelkie sprawy radiotelefonów itd. mam parę pytań odnośnie połączenia się na boisku piłkarskim:) Widać, że to obszar bez większych przeszkód i zasięg do 200 m styka. Jednak są inne wymagania, czy jest zestaw lub czy łatwo go stworzyć aby można było nadawać i odbierać w tym samym czasie. Wiadomo, że piłka nożna to szybki sport a z tego co wyczytałem jak jedna osoba nadaje(załóżmy że sędzia asystent) to w tym czasie nie słyszy co sędzia główny miałby mu do powiedzenia. Szczególnie, że hałas gwizdka np. uruchomi VOX i wtedy nic inni nie powiedzą co mieliby do powiedzenia:) Cóż w takim razie? Radiotelefon? Cóż użyć aby osiągnać efekt jak telekonferencji w komórkach:)
  • REKLAMA
  • #2 10305668
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  
    Ocena: 5167
    Sa takie radiotelefony PMR z pracą dupleksową na zestaw nagłowny, dedykowane do takich zadań, ale do tanich nie należą.
  • REKLAMA
  • #3 10313024
    ElekTrick
    Poziom 20  
    Ocena: 39
    Zabawa zacznie się, jeśli kibice wyczają, że to leci po PMR. Hi hi. Na żużlu jest taka instytucja jak "telefon zawodnika do budki sędziowskiej" - tutaj będzie "telefon od przyjaciela" z trybun :).
  • REKLAMA
  • #4 10313577
    The_natural
    Poziom 2  
    nie sadze zeby kibice sie bawili w to:P a co myslicie o wlasnej konstrukcji? Powinno byc taniej ale pewnie nie bedzie filtrowania szumow?:) i lepiej by bylo bez VOX a polaczone caly czas ze zoba i wszystkie mikrofony wlaczone :)
  • #5 10316298
    ElekTrick
    Poziom 20  
    Ocena: 39