Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Technik Elektryk - Faber CK
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

czy ktoś z was korzystał z kursów INTEX ?

Romandtr 24 Sty 2012 13:23 2399 13
  • #1 24 Sty 2012 13:23
    Romandtr
    Poziom 8  

Jak w temacie czy ktoś z was korzystał z usług INTEX tzn z kursów przez nich organizowanych.
    link; http://www.intex.com.pl/

A tak apropo jestem młodym elektrykiem i chciałbym bardziej iść w tą branżę tzn: zajmować sie automatyka itp
    Obecnie zapisalem sie do technikum mechatronicznego w Łodzi i chce coraz bardziej w to isć, pracuje jako elektryk w utrzymaniu ruchu i jak to młody ma zawsze prze..ebane. Lubie swoja pracę ale chciałbym coś więcej. Czy mogli byście mi doradzić na jakie kursy pujsć i w jakim kierunku iść co teraz jest najbardziej opłacalne i zarazem przyszłościowe ?
    Możecie podsyłac materiały zagadnienia linki itp

Z góry Wielkie Dzięki.

1 13
  • Technik Elektryk - Faber CK
  • #2 24 Sty 2012 17:04
    2010712
    Poziom 17  

Ja byłem w intexie na szkoleniu i nie narzekam,ale miałem już wczesniej podstawy więc więcej wyniosłem z zajęć.

0
  • Technik Elektryk - Faber CK
  • #4 24 Sty 2012 18:29
    matejkoelektryk
    Poziom 10  

Witam

Byłem na takim szkoleniu w intex-ie 2 razy (płaciła firma) i szczerze mówiąc można się tam wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć i nauczyć także mogę ich polecić :)

0
  • #5 04 Lut 2012 15:18
    pietkad
    Poziom 12  

Szkoda tylko, że adresowanie pośrednie zostało pominięte.... a większość rzeczy trzeba wyciągać od wykładowcy.. pozostałą wiedzę możesz przyswoić sam w domu.. z pomocą helpa w stepie i nie tylko.

Niemniej jednak zawsze taki kursik się przydaje, uważam, że jak dla początkujących to jest ok. Lecz brakowało mi tam właśnie konkretów na temat adresowania pośredniego - zdecydowanie.

0
  • #7 05 Lut 2012 17:00
    pietkad
    Poziom 12  

Podstawowy
    Zaawansowany