logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór oscyloskopu dla początkującego: analogowy czy cyfrowy do 500 zł?

Mateusz0944 24 Lip 2012 13:15 9900 16
REKLAMA
  • #1 11138623
    Mateusz0944
    Poziom 12  
    Ocena: 7
    Witam. Od dłuższego czasu przymierzam się do kupna oscyloskopu. Przeczytałem chyba wszystkie tematy na tym forum i przeglądałem oferty na serwisach aukcyjnych ale wciąż mam wątpliwości ponieważ nie posiadam zbyt dużej (a właściwie żadnej) wiedzy jeśli chodzi o tego typu sprzęt.
    Elektroniką zajmuję się hobbystycznie od około 2 lat. W tym roku idę na studia i postanowiłem rozszerzyć swój mały warsztacik bo prosty multimetr za 15zł już mi nie wystarcza. :cry: Cały czas zastanawiam się jaki oscyloskop wybrać analogowy czy cyfrowy. Trochę odstraszają mnie ceny tych drugich. Z tego co wyczytałem wielu forumowiczów poleca na początek analogowy i raczej używany ale lepszej firmy niż nowy chiński badziew.
    Tak więc mam twardy orzech do zgryzienia tym bardziej, że nigdy nie używałem oscyloskopu ponieważ nie miałem dostępu. Miło by było gdyby znalazł się ktoś z okolic Stalowej Woli i zechciałby zaprezentować możliwości swojego sprzętu :D
    Budżet jaki mam do wykorzystania to ok. 500zł ale jeśli trafi się jakaś okazja to może uda mi się zdobyć jeszcze trochę forsy :D

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 11139099
    lukashb
    Poziom 39  
    Ocena: 417