Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Corola Verso 2.2 D4D 2008 rok. Brak mocy.

03 Lut 2013 15:31 6237 18
  • Poziom 8  
    Podczas jazdy zapala sie kontrolka silnika i traci moc. Po zgaszeniu i ponownym zapleniu przez krótki okres jezdzi normalnie około 5km. Po podłaczeniu do komputera pokazało bład; P2002 i nie da go się skasować. Reszta skasowała sę bez problmu. I jaka ma być temperatura powietrza w korektorze sącym, bo u mnie pokozuje że jest to 20 stopni.
  • Poziom 32  
    A ja napiszę drugie: Co ludzie mają z tym kasowaniem błędów? Czy naprawdę myślą, że wykasowanie błędu bez usunięcia przyczyny jego pojawienia się coś zmieni?
  • Poziom 30  
    DPF i wszystko w temacie.
    Można regenerować,wymienić a nawet amputować.
  • Poziom 8  
    Po prostu jestem za granicą i nie mam gdzie tutaj naprawic.

    Dodano po 1 [minuty]:

    A z temp. jest dobrze?
  • Poziom 30  
    Za granicą też są warsztaty,wiem bo byłem i widziałem.Z tym problemem raczej nie wrócisz o własnych siłach.
  • Poziom 8  
    Ale tutaj za to zapłace napewno grubo ponad 10 tyś zł
  • Poziom 30  
    no to laweta i do domu.Gdzie to auto stoi?
  • Poziom 8  
    Szwajcaria
  • Poziom 20  
    Masz jeszcze jedno wyjście wysłać ECU do polski dla programowego usunięcia DPF, i w Szwajcarii mechaniczne usunięcie DPF
  • Poziom 30  
    Żeby wymontować ten DPF trzeba wyjąć belke zawieszenia.Sam tego nie zrobisz a cena warsztatu cię zabije.Poza tym co zamontujesz w zamian? Chyba że wytłuczesz zawartość.
    Moje zdanie LAWETA.
  • Poziom 8  
    a ile km wytrzymują DPF? Bo auto ma przejechane 110 tys.
  • Poziom 30  
    Jego nie potrzeba wymieniać tylko wypalić.Wszystko zależy od stylu jazdy czasem zapcha się po paru tysiącach.
  • Poziom 16  
    Nie słuchaj tych kowali.Jeżeli zapchany jest DPF można go przeplukać specjalnym preparatem,wlewa się go przez rurkę od czujnika ciśnień na DPF-ie przy pomocy np.dużej strzykawki.Nie pamiętam teraz jego nazwy(w zestawie są 2 butelki,w sumie ok.1.5litra).Po zaaplikowaniu trzeba wykonać jazdę testową.Nic nie trzeba wymontowywać ani wycinać.Możliwe też że DPF jest dobry tylko zapchala się któraś z rurek od czujnika różnicy ciśnień i wystarczy ją przetkać dlugim drutem np.od migomatu.Jak nie zapomne to jutro podam jak nazywa sie ten preparat.Pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Czasami wystarczy tylko się przejechać kilka km na wyższych obrotach, nie kiedy trzeba go wypalić ,a można go też usunąć, ale o płynach słyszałem same negatywne recenzje
  • Poziom 30  
    zauważcie że facet pojechał z Polski do Szwajcarii i w trasie się nie dopalił? Wystarczy nieszczelność w dolocie (np.dziurawy intercooler) i zapcha się w mig.
  • Poziom 16  
    zrobiłem tymi preparatami kilka samochodów i wszystko jest OK.DPFy jak nowe,zero róznicy ciśnień,a przed regeneracją ewidentnie zatkane.
  • Poziom 25  
    Podstawa to diagnostyka która pokaże czy to auto wchodzi w ogóle w tryb regeneracji DPF (oczywiście jeśli zatkany). Przeważnie powodem są nieszczelne wężyki czujnika ciśnienia różnicowego lub jak kolega napisał intrcooler.

    Wszystko to pokaże diagnostyka.
    Były już u mnie samochody z regenerowanymi DPF -ami. Naprawdę to co ludzie kasy popłacili na różne metody prób ich ratowania to masakra.
    Ostatni przypadek Opel Zafira 2007 r - po dopaleniu, regeneracji i.t.p klient przejechał do zatkania całe 90km.
    Po rozebraniu DPF okazało się że był tak mocno czymś zalany że jak to mówię kamyczki się zapadły. Zawaliły się jak mur z cegieł.
    Po usunięciu - 0 problemów, koniec trybu awaryjnego.

    Wiem że to Toyota ale ja pisze odnośnie tzw. regeneratorów. Tylko wymiana na nowy lub usunięcie.
  • Poziom 8  
    Przejachałem parę kilometrów na wysokich obrotach i mu przeszło. dzięki za pomoc