Witam forumowiczów.
Jestem na etapie przekładki silnika o kodzie 4HX Citroen/Peugeot.
Jest to 2.2 litrowa jednostka wysokoprężna turbodoładowana.
Mój problem pojawił się w chwili ustawiania rozrządu a mianowicie ustalenia położenia wałków rozrządu.
Wałki są na łańcuszku zaś cały rozrząd jest na pasku (nietypowa konstrukcja).
Problem tkwi w tym, że silnik, który zakupiłem został wymontowany z Anglika i nie posiada znaków na ogniwach łańcucha.
Nie mam pomysłu w jaki inny sposób mogę ustawić wałki względem siebie? Poprzedni silnik miał oczywiście znaki a ten nie posiada.
Proszę o porady, gdyż stanąłem w miejscu i jeśli nie ustawię najpierw walków to nie ustawię całego rozrządu.

Jestem na etapie przekładki silnika o kodzie 4HX Citroen/Peugeot.
Jest to 2.2 litrowa jednostka wysokoprężna turbodoładowana.
Mój problem pojawił się w chwili ustawiania rozrządu a mianowicie ustalenia położenia wałków rozrządu.
Wałki są na łańcuszku zaś cały rozrząd jest na pasku (nietypowa konstrukcja).
Problem tkwi w tym, że silnik, który zakupiłem został wymontowany z Anglika i nie posiada znaków na ogniwach łańcucha.
Nie mam pomysłu w jaki inny sposób mogę ustawić wałki względem siebie? Poprzedni silnik miał oczywiście znaki a ten nie posiada.
Proszę o porady, gdyż stanąłem w miejscu i jeśli nie ustawię najpierw walków to nie ustawię całego rozrządu.