Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prędkość internetu spada po podłączeniu telefonu

23 Wrz 2013 19:47 2673 10
  • Poziom 6  
    W dniu dzisiejszym neostrada zwiększyła mi prędkość na ''10Mbit'' i wyciągam te maksymalne 8128kbps na trybie G.DMT, lecz mam problem gdy podłączam telefon stacjonarny do gniazdka.

    Kiedy podłącze telefon z filtrem, mogę wykonywać połączenia, lecz nikt nie może się do mnie dodzwonić. Natomiast z odłączonym filtr telefon zaczyna działaś sprawnie, lecz wtedy prędkość internetu spada i po podniesieniu słuchawki router się traci synchronizację. Sprawdzałem 3 różne filtry i na każdym to samo. Co może być przyczyną?

    Tutaj screeny z routera:
    telefon podłączony bez filtra( snr margin czasami spada do 5.0)
    Prędkość internetu spada po podłączeniu telefonu

    z filtrem:
    Prędkość internetu spada po podłączeniu telefonu
  • Specjalista Sieci, Internet
    Zgłaszaj usterkę _telefonu_, nie neostrady.

    adek2 napisał:
    lecz nikt nie może się do mnie dodzwonić.

    symptomy ?
  • Poziom 20  
    Żadnej usterki nie zgłaszaj znaczy zgłaszaj ale całościowo bo u ciebie występuje konflikt w sumie na POTsie a nie usterka i brak ADSL2+ ,ale po kolei,nie masz po prostu włączonego ADSL2+ ,zadzwoń na infolinie przed tym przełącz router na sztywno na ADSL2+ ,wiem nie będziesz mieć neta pani wtedy przyjmie zgłoszenie o braku dostępu zgłoś zrywanie i konflikt z telefonem pan technik przyjedzie przepnie cie na dobre tory i po problemie neostrada do 10 nie działa na zwykłym ADSL (g.dmt)na zwykłym ADSL co najwyżej poleci 6 w porywach pod 8 i nic więcej ,neostrada 10 działa tylko wyłącznie na ADSL2+ po za tym masz niski SNR a spore tłumienie i troszkę błędów CRC ,bez technika ani rusz musi cie przepiąć na ADSL2+ to ich obowiązek a w czasie wizyty pomierzyć u ciebie nadzoruj go i zgłaszaj od razu tłumienie i SNR z racji tego że tłumienie ci podskoczy prawdopodobnie jak uzyskasz większą prędkość co spowodowało by zmniejszenie prędkości przez DLM jak również zgłoś zrywanie i konflikt z telefonem,i ważne twoja umowa weszła w życie czy po prostu podpisałeś nową ale jeszcze nie skończył się termin starej bo jak tak to nic nie zgłaszaj oprócz zrywania łącza i błędów na linii co jest awarią dopiero jak nowa wejdzie w życie bo po podpisaniu mimo nie zwiększenia prędkości u ciebie będzie widoczna prędkość ale tylko widoczna a nie fizyczna , przeczytaj te odnośniki jak czegoś nie domówiłem tam znajdziesz resztę powodzenia -

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2627703&highlight=
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2635871&highlight=
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2641604-0.html
  • Poziom 29  
    Cytat:
    Żadnej usterki nie zgłaszaj znaczy zgłaszaj ale całościowo bo u ciebie występuje konflikt w sumie na POTsie a nie usterkai brak ADSL2+ ,ale po kolei,nie masz po prostu włączonego ADSL2+

    Z tego co dałem radę przeczytać ( bo dużo tego i do końca mi się nie chciało) to coś tam wiesz, ale chyba nie do końca. Wypowiadasz się jak fachowiec, a podejrzewam, że twoja wiedza zawiera się w tym co przeczytasz w necie i bez urazy. Jeśli coś tutaj doradzasz to doradzaj dobrze i to co wiesz na pewno.
    Cytat:
    W dniu dzisiejszym neostrada zwiększyła mi prędkość na ''10Mbit'' i wyciągam te maksymalne 8128kbps na trybie G.DMT, lecz mam problem gdy podłączam telefon stacjonarny do gniazdka.

    Kiedy podłącze telefon z filtrem, mogę wykonywać połączenia, lecz nikt nie może się do mnie dodzwonić. Natomiast z odłączonym filtr telefon zaczyna działaś sprawnie, lecz wtedy prędkość internetu spada i po podniesieniu słuchawki router się traci synchronizację. Sprawdzałem 3 różne filtry i na każdym to samo. Co może być przyczyną?

    Tutaj screeny z routera:
    telefon podłączony bez filtra( snr margin czasami spada do 5.0)

    Po prostu zgłoś na infolinii problem z telefonem, możesz nadmienić, że w związku z problemami z telefonem rozłącza ci internet i prosisz o sprawdzenie również pod tym kątem. Technikom wyjaśnij w miarę dokładnie co się dzieje i jakie są objawy.
  • Poziom 20  
    ajanek9 napisał:
    Cytat:
    Żadnej usterki nie zgłaszaj znaczy zgłaszaj ale całościowo bo u ciebie występuje konflikt w sumie na POTsie a nie usterkai brak ADSL2+ ,ale po kolei,nie masz po prostu włączonego ADSL2+

    Z tego co dałem radę przeczytać ( bo dużo tego i do końca mi się nie chciało) to coś tam wiesz, ale chyba nie do końca. Wypowiadasz się jak fachowiec, a podejrzewam, że twoja wiedza zawiera się w tym co przeczytasz w necie i bez urazy. Jeśli coś tutaj doradzasz to doradzaj dobrze i to co wiesz na pewno.
    Cytat:
    W dniu dzisiejszym neostrada zwiększyła mi prędkość na ''10Mbit'' i wyciągam te maksymalne 8128kbps na trybie G.DMT, lecz mam problem gdy podłączam telefon stacjonarny do gniazdka.

    Kiedy podłącze telefon z filtrem, mogę wykonywać połączenia, lecz nikt nie może się do mnie dodzwonić. Natomiast z odłączonym filtr telefon zaczyna działaś sprawnie, lecz wtedy prędkość internetu spada i po podniesieniu słuchawki router się traci synchronizację. Sprawdzałem 3 różne filtry i na każdym to samo. Co może być przyczyną?

    Tutaj screeny z routera:
    telefon podłączony bez filtra( snr margin czasami spada do 5.0)

    Po prostu zgłoś na infolinii problem z telefonem, możesz nadmienić, że w związku z problemami z telefonem rozłącza ci internet i prosisz o sprawdzenie również pod tym kątem. Technikom wyjaśnij w miarę dokładnie co się dzieje i jakie są objawy.

    Tak moja wina przeczytałem za szybko to nie umniejsza mojej wiedzy co przeczytałem to co najważniejsze czyli -W dniu dzisiejszym neostrada zwiększyła mi prędkość na ''10Mbit'' i wyciągam te maksymalne 8128kbps na trybie G.DMT,
    CO nie oznacza że mu podwyższyli prędkość prawda? tylko ma cyferki zmienione takie domysły ale umowa wcale nie musiała wejść w życie o co pytałem się dalej ,panie kolego tryb G.DMT jak zaczynasz kogoś umniejszać to przynajmniej ty przeczytaj całość,a całość nie jest nakazem tylko wyrazem pomocy a resztę kolega z problemem i tak sam zadecyduje co zrobić więc po co takie wynurzenia .
    Kolega jak będzie miał chęć to odpowie na pytanie czy nowa umowa weszła w życie a stara wygasła, wtedy to będzie wiadomo czy ma reklamować brak ADSL2+ czy w istocie poczekać a reklamować brak synchro przy podłączeniu telefonu co wskazywało by z takim tłumieniem i błędami na konflikt właśnie na POTS ale jak nie wiemy. Więc spokojnie kolega sobie zajrzy w papiery ewentualnie zadzwoni na infolinię a resztę instrukcji już ma ,niech działa.
    Jeśli coś tutaj doradzasz to doradzaj dobrze i to co wiesz na pewno -jak widać po innych postach moje porady wydają się być pomocne ,tak masz rację moja wiedza nie wynika z fachu w niczym to nie umniejsza mojej wiedzy i ja nikomu tej wiedzy nie zabieram wręcz przeciwnie jak poczytasz jeśli czegoś nie wiem to odsyłam do innych wiedzących lepiej, pozdrawiam bawi mnie zawsze oburzenie wszech wiedzących w wielu rzeczach nie mających racji ale spokojnie to nie dotyczy ciebie ,taka ogólna uwaga bo ja nie mając racji czy nie trafiając w problem nikogo nie skrzywdzę naprowadzając na przykład że nie ma ADSL2+ czy tym podobne jak niektórzy z poradami typu nasłać prawnika czy masz super parametry o zgrozo przy tak niskim SNR ,więc dajmy spokój bądźmy pomocni ale nie dajmy się zwariować .Serdecznie pozdrawiam i życzę koledze rozwiązania problemu jak u ludzi z tematów co podałem .Jak by kolega ajanek9 i adek2[b] przeczytali odnośniki to by dowiedział się że identyczny problem był w jednym podanym temacie opisany dokładnie i pozytywnie rozwiązany
  • Poziom 6  
    Prędkość mi podskoczyła, pobieram pliki z prędkością ok 7,5Mbita.

    Czy jest sens zmiany na ADSL2+ z takim tłumieniem? Z tego co wiem podskoczy jeszcze bardziej i nie byłbym zadowolony gdyby prędkość spadła poniżej tego co aktualnie wyciągam.

    Jak to jest z tym DLM, na G.DMT też to działa?
  • Poziom 20  
    adek2 napisał:
    Prędkość mi podskoczyła, pobieram pliki z prędkością ok 7,5Mbita.

    Czy jest sens zmiany na ADSL2+ z takim tłumieniem? Z tego co wiem podskoczy jeszcze bardziej i nie byłbym zadowolony gdyby prędkość spadła poniżej tego co aktualnie wyciągam.

    Jak to jest z tym DLM, na G.DMT też to działa?


    Przepraszam ale nie będę pisał bardzo technicznie
    Kolego adek2 ja widzę masz nie tylko problem z internetem przeczytaj odnośniki tam jest taki sam problem opisany
    Tak zmiana na ADSL2+ (rozumie że umowa weszła w życie i masz fizycznie do 10) ma sens jest to lepszy transfer danych przy gorszych parametrach linii tak porostu to internet 10 Mb działa prawidłowo na ADSL2+ nie DLM nie działa na G.DMT jak włączyli to zacznie wariować bo widzi linię jak z błędami i zacznie zaniżać szybkość ,to że ciebie nie przełączyli to ja to nazywam zapominalstwem częstym niestety u dostawcy ,zwykły ADSL a ADSL2+ to inna przepustowość tak po prostu nie techniczny opis nie oznacza to pogorszenia a poprawienie transferu itp w praktyce nie masz wyboru internet nie będzie ci prawidłowo działać bez ADSL2+ a z drugiej strony nie wiesz czy puści całą prędkość ale biorąc po uwagę że teraz zapinasz do 8 to nie sądzę aby poszło mniej a po poprawieniu i naprawie może się okazać że będzie lepiej od tego jest dział techniczny i tyle ,ty za to płacisz.
    Zadzwoń zgłoś brak synchronizacji czyli dostępu do neo w modulacji ADSL2+ to ich obowiązek i żadnych trudności nie będzie wystarczy zgłosić co do reszty zrywanie połączenia to opisz to przy zgłoszeniu ,technik przyjedzie przepnie na centrali poszuka błędów i będziesz prawdopodobnie mieć spokój, przy zgłoszeniu domagaj się technika u siebie aby zlikwidować musi pomierzyć.
    Co do DLM takie urządzenie dostosowujące prędkość do stanu linii w zasadzie polepszające parametry ale nie u nas , u nas obniża tylko prędkość i dlatego musisz mieć włączone odpowiednie tory czyli ADSL2+ ,po przełączeniu na prawidłowe tory DLM zostanie zresetowany stabilizacja łącza to od 7 do 10 dni w tym czasie nie rozłączaj internetu aby DLM nie stracił synchro bo to czyta jak błąd na linii i zacznie zaniżać prędkość i tyle nie opisałem tego technicznie starałem się aby było czytelnie dla każdego resztę poczytaj w tamtych odnośnikach tam masz opisane po kolei łącznie i dokładne odpowiedzi na twoje pytania dlaczego ADSL2+ i zrywaniem połączenia przy podpiętym telefonie Powodzenia .
  • Poziom 6  
    Problem telefonu rozwiązałem, wywaliłem gniazdko i podłączyłem bezpośrednio kablem i działa jak trzeba.

    Natomiast dzwonilem w sprawie ADSL2+ , powiedzieli że jestem pod to podpięty i gościu twierdzi że to wina routera, myślicie że to może być prawda?

    Router to Tp-link TD-W8901G, który na 100% obsługuje ADSL2+
  • Poziom 20  
    adek2 napisał:
    Problem telefonu rozwiązałem, wywaliłem gniazdko i podłączyłem bezpośrednio kablem i działa jak trzeba.

    Natomiast dzwonilem w sprawie ADSL2+ , powiedzieli że jestem pod to podpięty i gościu twierdzi że to wina routera, myślicie że to może być prawda?

    Router to Tp-link TD-W8901G, który na 100% obsługuje ADSL2+


    Jak widać niekiedy mały detal i po kłopocie,-powiedzieli że jestem pod to podpięty i gościu twierdzi że to wina routera- to tylko konsultant z łapanki czyta co mu dali niestety rzadko trafia się na zorientowanego konsultanta ja dlatego zwykle proszę o przyjęcie zgłoszenia i nie wdaję się w niepotrzebne dysputy ,a w tym przypadku po prostu miałeś dostęp do neta i cię spławił ot co.
    Co ADSL2+ to łatwo sprawdzić -
    Po pierwsze primo jak byś był podłączony do karty ADSL2+ to nie miał byś synchronizacji w ADSL zwykłym czytaj G.DMT ,czyli ktoś tu może kłamać i myślę że to nie prawda tak spychologia
    PO drugie przełącz na ADSL2+ na sztywno zapewne nie masz połączenia czyli może ktoś kłamać ,jesteśmy wpięci po prostu w jedna kartę i działa tylko ta modulacja jaka jest karta podłączona . Nie nie można zmieniać sobie dowolnie z ADSL na ADSL2+ tak to nie działa
    Po trzecie nie przesądzajmy nie muszą kłamać możliwe że maja zapisane taki porządek i nikt nie sprawdził a ty masz neta przez zwykły ADSL i podczas zgłoszenia widać że internet masz co jest jak pisałem nagminnym zjawiskiem po przepisaniu na nową umowę i jak czytamy kłopoty ludzi to się to potwierdza a nikt nie raczy przy nowej umowie klienta uświadomić
    Po czwarte aby nie było że to wina po twojej stronie po prostu na kilka minut pożycz jakikolwiek router i ustaw oczywiście na sztywno na ADSL2+ w ten sposób wykluczysz błąd routera
    Jak wykluczysz błąd u siebie to walcz o swoje to dla ciebie jest lepiej ,jak czytałeś tamte odnośniki to zapewne widziałeś że tak dostawca postępuje bardzo często ma widać na tym przyoszczędzone troszkę prędkości a może ktoś nie zauważy ,
    I tak jak inni u których był ten sam problem po prostu ustaw jak pisałem wielokrotnie na sztywno ADSL2+ i wtedy zadzwoń do paniusi z łapanki zawsze jest szansa że trafisz na kumatą w tym momencie sama stwierdzi brak połączenia i nie daj się spławić bo coś tam ,taka metoda spychologii,nawet się nie zagłębiaj ona jest od tego aby przyjąć zgłoszenie do działu technicznego i masz mieć potwierdzenie w postaci numeru zgłoszenia I pozostań na ADSL2+ do przybycia technika jeden dzień bez neta cię nie zabije. walcz o swoje to dla ciebie na plus co do reszty czyli tłumienie itd to niech przy zgłoszeniu pani tam zapisze ale lepiej to potem obgadywać z technikiem ,co do braku internetu to nawet nie wspominaj ty go po prostu nie masz ,ustawione na sztywno tak jak powinno być ADSL2+ i niech sobie sprawdza. .technik musi przyjechać.A potem jak coś nie tak to możesz męczyć aż do skutku a to zrywanie a to błędy i tłumienie w końcu aby mieć ciebie z głowy będą musieli zrobić porządek widać tak to działa nie pomarudzisz nie masz .Powodzenia.
  • Poziom 29  
    Cytat:
    Tak moja wina przeczytałem za szybko to nie umniejsza mojej wiedzy co przeczytałem

    Cytat:
    Co ADSL2+ to łatwo sprawdzić -
    Po pierwsze primo jak byś był podłączony do karty ADSL2+ to nie miał byś synchronizacji w ADSL zwykłym czytaj G.DMT ,czyli ktoś tu może kłamać i myślę że to nie prawda tak spychologia
    PO drugie przełącz na ADSL2+ na sztywno zapewne nie masz połączenia czyli może ktoś kłamać ,jesteśmy wpięci po prostu w jedna kartę i działa tylko ta modulacja jaka jest karta podłączona . Nie nie można zmieniać sobie dowolnie z ADSL na ADSL2+ tak to nie działa
    Po trzecie nie przesądzajmy nie muszą kłamać możliwe że maja zapisane taki porządek i nikt nie sprawdził a ty masz neta przez zwykły ADSL i podczas zgłoszenia widać że internet masz co jest jak pisałem nagminnym zjawiskiem po przepisaniu na nową umowę i jak czytamy kłopoty ludzi to się to potwierdza a nikt nie raczy przy nowej umowie klienta uświadomić
    Po czwarte aby nie było że to wina po twojej stronie po prostu na kilka minut pożycz jakikolwiek router i ustaw oczywiście na sztywno na ADSL2+ w ten sposób wykluczysz błąd routera

    Nie chcę umniejszać komukolwiek wiedzy, ale następnym razem czytaj wolniej i pisz wolniej, bo walisz tyle błędów za które mod wyrzuci twój post, a z tego co widzę lubisz się spisać. Nie rozumiem dlaczego sugerujesz zgłoszenie internetu jeśli problem występuje po podłączeniu telefonu.
    Chyba jednak jesteś zielony, skoro piszesz, że na karcie ADSL2 + nie może być kodowania GDMT, dlatego na routerze najlepiej ustawić auto. Router ustawi odpowiednie kodowanie podsyłane z portu centralowego. Piszesz coś co może gdzieś poczytałeś, ale nie do końca.
    Kolega adek 2 zgłosił problem z internetem po podłączeniu telefonu. Sugerowaliśmy razem kolegą bogiebog zgłoszenie na infolinii problemu z telefonem wykonywane wtedy są pomiary linii stałoprądowe po których widać czy nie ma poważnych problemów z linią. Jeśli wg. tych pomiarów wszystko wychodzi dobrze, a z usługą szerokopasmową nadal jest problem to należy wykonać pomiary szerokopasmowe. Jednak bardzo często problem z usługami wychodzi po wykonaniu tych pierwszych pomiarów. Szkoda, że adek 2 nie sprawdził stanu swojej instalacji przed założeniem tematu.
  • Poziom 20  
    ajanek9- tak za szybko przeczytałem za co przeprosiłem .
    ajanek9 Nie rozumiem dlaczego sugerujesz zgłoszenie internetu jeśli problem występuje po podłączeniu telefonu. -
    kolego ajanek9 zacytuje na wyrywki sam siebie
    cytat- Kolego adek2 ja widzę masz nie tylko problem z internetem przeczytaj odnośniki tam jest taki sam problem opisany - przy zgłoszeniu domagaj się technika u siebie aby zlikwidować musi pomierzyć. - co do ADSL2+ nie nie może być kodowana G.DMT to dwie różne modulacje, tak troszkę generalizowałem nie zawsze jak się okazuje w poszczególnych miejscowościach jest blokowana inna modulacja niż docelowa jak to ma miejsce u mnie jestem wpięty w kartę ADS2+ i z poziomu routera modulacji nie zmienię jest zablokowana czyli połączenia nie będzie a w przypadku kolegi sugerowałem podpięcie innego routera z ustawionym ADSL2+ na sztywno to chyba w ten sposób najprościej sprawdzić czy to błąd routera czy nie i czy jest wpięty w kartę ADSL2+ to logiczne ,poza tym koledze działał internet z błędami ma opcje do 10 to dlaczego ma nie mieć ADSL2+ ?czemu niby ma rezygnować ? dlatego pisałem zgłaszać przyjedzie technik poprawi włączy odpowiednią kartę i tyle .
    Tak za te trzy błędy przepraszam więcej się to nie powtórzy ,poprawiłem widać nie jestem nieomylny .