Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opticum HD T90 - brak ON, START itd na wyświetlaczu

kopaczu5 25 Wrz 2013 19:39 3210 6
  • #1 25 Wrz 2013 19:39
    kopaczu5
    Poziom 6  

Witam,

Mam problem z nowym dekoderem dvb-t. Dostałem go i podobno wcześniej działał, ale teraz podłączyłem go przez kabel SCART do telewizora crt SONY Trinitron i niestety nie działa. Telewizor wykrywa, że coś jest podłączane, przełącza się na AV, dekoder cały czas świeci jedną diodą, ale z tego co wyczytałem powinien pokazywać ON, Start czy coś podobnego. Nie reaguje zupełnie na przyciski na panelu ani na pilota.
    I tu mam pytanie - czy jest jakaś możliwość uruchomienia go w inny sposób? Jakiś reset albo soft na pedrive'ie? A może jeszcze jakoś inaczej? Trochę jestem zielony w temacie ale na pewno wszystko dobrze podłączyłem, już kilka razy sprawdzałem... Wiem, że najlepiej byłoby oddać go na gwarancji ale jak już pisałem dostałem go od kogoś i nie będę mieć opcji w najbliższych tygodniach tego zrobić...
    Z góry dzięki za pomoc

0 6
  • #2 25 Wrz 2013 20:30
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

Sprawdź na innym tv, podmień kabel euro.
    Można jeszcze spróbować go podłączyć do tv przez kabel HDMI, ale wtedy potrzebujesz LCD, LED...., może być tak, że domyślnie jest ustawiony na HDMI, a euro trzeba dopiero załączyć.

0
  • #3 26 Wrz 2013 09:19
    LeDy
    Poziom 43  

kopaczu5 napisał:
    Witam,

Mam problem z nowym dekoderem dvb-t. Dostałem go i podobno wcześniej działał, ale teraz podłączyłem go przez kabel SCART do telewizora crt SONY Trinitron i niestety nie działa. Telewizor wykrywa, że coś jest podłączane, przełącza się na AV, dekoder cały czas świeci jedną diodą, ale z tego co wyczytałem powinien pokazywać ON, Start czy coś podobnego. Nie reaguje zupełnie na przyciski na panelu ani na pilota.