Witam chciał bym się dowiedzieć czy w samochodzie mazda 6 1,8 silnik L8 benzyna 2002r. napięcie ładowania powinno się zmieniać czy powinno być stałe ? Ponieważ u mnie na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach cały czas faluje napięcie w granicach 14,00 V do 15,00 V a podczas włączania świateł lub domykania szyb napięcie spada niekiedy do 13V a pozniej wzrasta do ok 15V i zaraz po tym obroty zafalują. A podczas ruszania z pół sprzęgła spada niekiedy poniżej 12V i auto się dławi....
Nie mogę wrzucić filmu ale jeśli wpiszecie na youtube " FORScan mazda 6 1,8 2002 Parametry pracy "
ukaże się wam filmik z parametrów pracy przez interface ELM programem FORScan na wolnych obrotach podczas włączania klimatyzacji i domykania szyb
Czerwona- napięcie ładowania alternatora
Zielona- obroty silnika
niebieska- 1 sonda lambda
rózowa- 2 sonda lambda
zółta - napięcie modułu sterującego
Oraz drugi filmik po wpisaniu " FORScan mazda 6 1,8 2002 odpalenie na ciepłym silniku nr 3. " z pracy na wolnych obrotach i próbach ruszania na wstecznym z pół sprzęgła. Napięcie ładowania ( ALTT V, V ) jest w pierwszym rzędzie od lewej, druga pozycja od góry.
Próby ruszania są od 2:10 min
Czy takie napięcie ładowania jest prawidłowe ?
Nie mogę wrzucić filmu ale jeśli wpiszecie na youtube " FORScan mazda 6 1,8 2002 Parametry pracy "
ukaże się wam filmik z parametrów pracy przez interface ELM programem FORScan na wolnych obrotach podczas włączania klimatyzacji i domykania szyb
Czerwona- napięcie ładowania alternatora
Zielona- obroty silnika
niebieska- 1 sonda lambda
rózowa- 2 sonda lambda
zółta - napięcie modułu sterującego
Oraz drugi filmik po wpisaniu " FORScan mazda 6 1,8 2002 odpalenie na ciepłym silniku nr 3. " z pracy na wolnych obrotach i próbach ruszania na wstecznym z pół sprzęgła. Napięcie ładowania ( ALTT V, V ) jest w pierwszym rzędzie od lewej, druga pozycja od góry.
Próby ruszania są od 2:10 min
Czy takie napięcie ładowania jest prawidłowe ?