Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie kupić łącze do Internet'u ?

22 Sty 2015 15:54 3726 65
  • Poziom 26  
    Witam,
    Mam pytanie takie jak w temacie :). Aktualnie posiadam intenet z Plusa (15 GB + router). Z racji, że nie jestem zadowolony z usług chciałbym zakupić jakąś nową taryfę (tylko nie Plus i Orange). Myślałem nad ofertą T-mobile. A może jakaś radiówka? Szczerze powiedziawszy jestem nowy w temacie "internetów" i za bardzo nie wiem co wybrać ;). Jeśli coś jeszcze potrzebne to podam :). Z góry dzięki i pozdrawiam.

Ps. jeśli zły dział to prosze przenieść :)
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jeśli ma to być stacjonarny dostęp do sieci to popatrz na jakąś lokalną radiówkę.
  • Poziom 26  
    A jak to sprawdzić? Wiem bardzo głupie pytanie, ale poprostu nigdy się tym nie interesowałem. Ale wydaje mi się, że nie ma... Ale sprawdze, tylko napiszcie jak :).
    Pozdrawiam

EDIT:
    sprawdziłem i nie ma :( . Możecie coś polecić? ;)
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 13  
    Masz zasięg LTE u siebie ?
  • Poziom 26  
    Z plusa nie, a z T-mobile się ocieram ;). Skłaniałbym się do oferty z T-mobile za 59.99 zł. Ma ktoś? Jeśli chcecie mogę podać gdzie mieszkam :) jeśli to pomoże.
  • Poziom 13  
    Jak się ocierasz to uważaj bo może się okazać że prędkość będzie bardzo słaba , a jeśli oferta jest nieuczciwa to po przejściu na 3G mogą naliczać ci opłaty.
  • Poziom 26  
    Dzięki za ostrzeżenie :). A możesz polecić jakąś taryfę?
  • Poziom 13  
    Oj na mam plusa Power LTE jako user cyfrowego polsatu mam 50% taniej płacę 49zł za szybki internet bez limitu danych . Prędkość minimalna to 20Mb/s.