logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mechatronika, czy to dobry wybór (diagnostyka samochodowa) ?

Mr.MechaniX 15 Mar 2015 12:33 1077 5
REKLAMA
  • #1 14531238
    Mr.MechaniX
    Poziom 8  
    Witam, tak jak w temacie. Studia mechatroniczne o specjalności pojazdy w Poznaniu lub Wawie. Ogólnie zastanawiam się nad elektronika, ale nie jestem przekonany co do tego. Przyszłość łącze z diagnostyka samochodowa, jakieś chip tuning, car audio i ogólnie tuning, ale wiedza musi być. Teraz proszę was o udzielnie opinii co do tych studiów i cennych rad. Obecnie jestem w technikum mechanicznym o specjalności obrabiarki skrawające.

Pozdrawiam, z góry dziękuj za wszelka pomoc :)
  • REKLAMA
  • #2 14531300
    12pawel
    Poziom 34  
    Ocena: 696
    Mechatronika to obecnie jest jeden z najbardziej chwytliwych zawodów, zarówno w przemyśle jak i w motoryzacji. Skończyłem Mechatronikę i ani ja ani koledzy nie narzekają na brak pracy. Jeśli uczelnia posiada zaplecze techniczne to kierunek jak najbardziej polecam.
  • REKLAMA
  • #3 14531478
    Mr.MechaniX
    Poziom 8  
    A czy możesz coś więcej napisać na ten temat ? @12pawel
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 14531756
    Mr.MechaniX
    Poziom 8  
    Orłem nie jestem z matmy @Wojciech. , ale mam ambijcie
  • #6 14531820
    kula001
    Poziom 19  
    Ocena: 70