Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

tv led, odbiór sygnału z satelity i z anteny naziemnej, jak to działa?

furja 13 Kwi 2015 16:20 1047 15
  • #1 13 Kwi 2015 16:20
    furja
    Poziom 5  

Witam

mam problem z TV i/lub odbiorem telewizji satelitarnej. jestem kompletnym laikiem w tym temacie, ale żeby rozwiązać mój problem potrzebuje odpowiedzi na pytania:
    1. czy jest różnica w odbiorze/przetwarzaniu/ zasadzie działania telewizora led w przypadku sygnału różnego pochodzenia: dekoder tv satelitarnej, antena naziemna, odtwarzacz blueray czy po USB? Dla mnie te różnica to tylko kwestia kabla, ale potrzebuje informacji czy sygnał z dekodera jest "traktowany" przez telewizor tak samo jak sygnał z anteny czy odtwarzacza blueray?
    2. i w sumie pytanie będą kontynuacją poprzedniego: czy jest możliwe, że tv jest taką usterkę, że ujawnia się ona tylko podczas oglądania programów tv z dekodera telewizji satelitarnej a np z anteny naziemnej czy odtwarzacza dvd już nie?
    3. czy jest coś (poza pogodą) co może zakłócać sygnał tv satelitarnej tak, że psuje się tylko obraz a dźwięk jest idealny?

myślę, że nie ma tutaj znaczenia jakiej marki mam TV, dekoder czy inne urządzenia i kable, ale jeżeli tak to proszę dać znać, napiszę co trzeba

0 15
  • Pomocny post
    #2 13 Kwi 2015 16:34
    sosarek

Poziom 43  

1. Jak z odtwarzacza.
    2. Mało prawdopodobne - pewnie kwestia ustawień dekodera.
    3. Chociażby złe ustawienie anteny itd.
    Podaj modele urządzeń oraz rodzaj zastosowanych kabli połączeniowych.

-1
  • #3 13 Kwi 2015 17:11
    furja
    Poziom 5  

sosarek napisał:
    1. Jak z odtwarzacza.