Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt do lutowania - początkujacy

25 Lip 2015 18:44 3387 46
  • Poziom 10  
    Witam potrzebuję fachowej porady odnośnie kupna sprzetu do lutowania

lutować będe takie oto kondensatory a dokładnie chce odlutować z jednego układu do drugiego więc proszę o porade

Sprzęt do lutowania - początkujacy Sprzęt do lutowania - początkujacy

Jak się dowiedziałem będzie mi potrzebna prifesjonalna lutownica kolbowa z bardzo cienkim grotem a do tego kupno fluxa czyli chyba tzw topnika, cyny z ołowiem i jakiejś ochrony esd.
    W sprawach lutowania jestem początkujący ale z teori już coś nie co wiem więc będe potrzebował instruktarzu krok po kroku co i jak zlutować by było dobrze

Cena tak do 200 zl
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 34  
    Potrzebujesz stacji lutowniczej kolba+hotair,ale za 200zł to będzie ciężko,a tak nawiasem chcesz kupić to tylko po to aby przelutować te dwa elementy?
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 10  
    Stacje są bardzo drogie więc potrzebuje samej lutownicy. Ogółem to chce tylko to zlutować ale na przyszłość też się przyda sprzęt. Niestety nie mam nikogo bym mógł dać by to przelutował a nie jestem ufuny wobec obcych.

Hot airem tego nie zrobi już mi to radzili tam gdzie są uszkodzone kondensatory na 2 zdjęciu układ jest przylutowany do płyty głównej natomiast tam gdzie są sprawne te kondensatory czyli na 1 zdjęciu to układ jest oďłączony i można go postawić gdzie kolwiek.

Problem który jest tu pokazany z tym układem jest powiazany z tym tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3041481.html

PS: Na drugim obrazku są zaznaczone dwa elementy do lutowania ale w rzeczywistości jest ich 3 bo jeszcze ten po środku. Niestety nie miałem innego zdjęcia więc dałem takie
  • Poziom 21  
    Hej Kolego