Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lampki choinkowe led - heeelp - Lampki choinkowe Led - brak lutownicy,

kamilbp 22 Dec 2015 15:09 5748 14
    kamilbp
    Level 1  
    Dzień Dobry.
    Potrzebuje Waszej pomocy ... jak to zwykle bywa wyjąłem lampki choinkowe led 200 sztuk i są zepsute - nie działa przełącznik i cały czas migają. Wiem z tego forum jak lutując pewne elementy w programatorze mogę zrobić aby świeciły ciągle stałym światłem ale niestety okazało się że sąsiad ma zepsutą lutownicę... czy jest jakaś możliwość zrobienia tego bez lutownicy? np czy można jakoś skręcić odpowiednie kable od diodek z kablem zasilania? jestem zielony z elektryki.
    Bardzo proszę o odpowiedź bo wigilia za dwa dni hehhe
    przesyłam jeszcze foto programatora:
    Bartusjusz
    Level 25  
    A jak to sobie fizycznie wyobrażasz?
    Chcesz zacisnąć spinaczem przewód do pola lutowniczego?

Ja bym sugerował kupić sobie pod choinkę lutownicę za dychę.

marekhab
    Level 32  
    Jeśli są to zwykłe lampki nie ledowe, to możesz odciąć te 6 przewodów tylko nie pomyl się gdzie które były, zaznaczyłem Ci na zdjęciu gdzie wchodzi napięcie z sieci ( jasno zielony kolor), Te końce zaznaczone na czerwono zewrzyj w jedną całość i teraz podłącz te dwa zaznaczone na zielono jeden do tych czerwonych drugi do fioletowego. Po podłączeniu koszulki termokurczliwe i po krzyku.
    Uwaga na napięcie sieci !!!
    W razie jakichkolwiek wątpliwości pytaj zanim coś spalisz lub zrobisz sobie krzywdę.
    Attachments:
    tad_reula
    Level 16  
    Bez lutownicy zrób tak : połącz cienkim nieizolowanym przewodem ze sobą owijając raz każdą z ośmiu zaznaczonych nóżek ze sobą .Zrób to od strony elementów . Nie jest to eleganckie rozwiązanie ,ale na te święta powinno wystarczyć .
    Hektar Zahler
    Level 34