logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Lampki choinkowe led - heeelp - Lampki choinkowe Led - brak lutownicy,

kamilbp 22 Gru 2015 15:09 11778 30
REKLAMA
  • #1 15261682
    kamilbp
    Poziom 1  
    Dzień Dobry.
    Potrzebuje Waszej pomocy ... jak to zwykle bywa wyjąłem lampki choinkowe led 200 sztuk i są zepsute - nie działa przełącznik i cały czas migają. Wiem z tego forum jak lutując pewne elementy w programatorze mogę zrobić aby świeciły ciągle stałym światłem ale niestety okazało się że sąsiad ma zepsutą lutownicę... czy jest jakaś możliwość zrobienia tego bez lutownicy? np czy można jakoś skręcić odpowiednie kable od diodek z kablem zasilania? jestem zielony z elektryki.
    Bardzo proszę o odpowiedź bo wigilia za dwa dni hehhe
    przesyłam jeszcze foto programatora:
    Załączniki:
    • Lampki choinkowe led - heeelp - Lampki choinkowe Led - brak lutownicy, IMG_20151221_213941.jpg (1.58 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 15261735
    Bartusjusz
    Poziom 25  
    Ocena: 84
    A jak to sobie fizycznie wyobrażasz?
    Chcesz zacisnąć spinaczem przewód do pola lutowniczego?

Ja bym sugerował kupić sobie pod choinkę lutownicę za dychę.

• #3 15261768
    tad_reula
    Poziom 17  
    Ocena: 43
    Każda z czterech gałęzi diod będzie świecić ciągle , jeżeli połączysz ze sobą punkty jak na rysunku

Dodano po 3 [minuty]:

rysunek do poprzedniej treści

Dodano po 2 [minuty]:

chyba wreszcie
    Załączniki:
    • Lampki choinkowe led - heeelp - Lampki choinkowe Led - brak lutownicy, IMG_20151221_213941_2054877.jpg (1.05 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #4 15261821
    marekhab
    Poziom 33  
    Ocena: 267