Witam
Podobne tematy znalazłem, ale bez odpowiedzi na moje wątpliwości.
1)Grande Punto 2007r.
2)Obecnie jest CZ. z kluczyka.
Chcę założyć sterownik do obsługi pilotem. Myślałem o Blokerze 60:
http://www.stig.pl/sterownik-bloker-60-fiat
Niestety na chwilę obecną nie mam od niego instrukcji i skupiłem się na tym co "w aucie" i na forum. Znalazłem sprzeczne informację, z tym co wyszperałem w eLearnie, stąd pytania.
Myślałem o podpięciu wszystkiego przy body komputerze.
1)Zgadza się to, że sterowanie zamkiem odbywa się ze styku 29 konektora A w M001 przewodem biało-fioletowym. Sterowanie masą. Łatwy dostęp od frontu.
Przy instalowaniu sterownika, otwieranie dodatkowo przez opornik 4700ohm.
2)Chciałem dodatkowo zrobić otwieranie bagażnika z pilota. Na forum wygrzebałem, że jest to fioletowy kabel w progu auta, sterowanie"+".
Natomiast w schemacie eLearn jest trochę inaczej.
Nie wiem czy wpiąć się w złączę D M001 styk 25, pod przycisk "otwarcia". Tyle, że gorsze dojście do Body, bo od tj. by tyłu. Wtedy jak wyjąć body i czy warto?
Czy może lepiej w złącze E M001 styk 30 kolor biały? Złącze na wierzchu, a rozbierałbym przy podłączaniu Sterowania CZ. Nie widzę, żeby drugie rozwiązanie było złe, ale może bym coś przeoczył?
3)Dodatkowo rozsądnym wydaje się mrugnięcie kierunkowskazami. Światła awaryjne? Patrząc na schemat wypadałoby się wpiąć w przewód szaro-czarny styk 23 konektora D w M001. Problem w tym, że jest on z tyłu body, tj i cała wiązka do środkowego panelu przełączników. Wyjmować body komp? Jeżeli tak to jak?
Załączam wydruki funkcji z eLearna.
Podobne tematy znalazłem, ale bez odpowiedzi na moje wątpliwości.
1)Grande Punto 2007r.
2)Obecnie jest CZ. z kluczyka.
Chcę założyć sterownik do obsługi pilotem. Myślałem o Blokerze 60:
http://www.stig.pl/sterownik-bloker-60-fiat
Niestety na chwilę obecną nie mam od niego instrukcji i skupiłem się na tym co "w aucie" i na forum. Znalazłem sprzeczne informację, z tym co wyszperałem w eLearnie, stąd pytania.
Myślałem o podpięciu wszystkiego przy body komputerze.
1)Zgadza się to, że sterowanie zamkiem odbywa się ze styku 29 konektora A w M001 przewodem biało-fioletowym. Sterowanie masą. Łatwy dostęp od frontu.
Przy instalowaniu sterownika, otwieranie dodatkowo przez opornik 4700ohm.
2)Chciałem dodatkowo zrobić otwieranie bagażnika z pilota. Na forum wygrzebałem, że jest to fioletowy kabel w progu auta, sterowanie"+".
Natomiast w schemacie eLearn jest trochę inaczej.
Nie wiem czy wpiąć się w złączę D M001 styk 25, pod przycisk "otwarcia". Tyle, że gorsze dojście do Body, bo od tj. by tyłu. Wtedy jak wyjąć body i czy warto?
Czy może lepiej w złącze E M001 styk 30 kolor biały? Złącze na wierzchu, a rozbierałbym przy podłączaniu Sterowania CZ. Nie widzę, żeby drugie rozwiązanie było złe, ale może bym coś przeoczył?
3)Dodatkowo rozsądnym wydaje się mrugnięcie kierunkowskazami. Światła awaryjne? Patrząc na schemat wypadałoby się wpiąć w przewód szaro-czarny styk 23 konektora D w M001. Problem w tym, że jest on z tyłu body, tj i cała wiązka do środkowego panelu przełączników. Wyjmować body komp? Jeżeli tak to jak?
Załączam wydruki funkcji z eLearna.