Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

skoda octavia 1.9 tdi - problem z silnikiem i turbiną

szlasu95 01 Feb 2017 21:21 1512 4
  • #1
    szlasu95
    Level 2  
    Witam mam skodę octavie z 2003 r , miało być to tdi 90km , samochód nie mam mocy takiej jak powinien mieć po wyżej 3 tyś obrotów odłącza turbinę i przełącza się w tryb awaryjny a po niżej 2,5 tyś wo gule nie ładuje , wymiana turbiny nic nie daje , przepływomierz sprawny , kod silnika aqm ( jest to dziwne bo jest to kod silnika sdi ) , byłem z nią u kilku mechaników , jeden twierdzi że jest sprawna a inny nie ma pojęcia dlaczego się tak dzieje .
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    grala1
    VAG group specialist
    Zrob log z kanalem 3, 8 i 11.
    Daj nr sterownika silnika.
    Bedzie widać czy sterownik obsługuje N75 czyli czy steruje turbina i jak to robi.
    Gdyby nie obsługiwał turbiny to co by wyłączało turbinę?
    Problem pewnie w sterowaniu N75, jego uszkodzeniu bądź źle podłączone podciśnienia.
  • #3
    szlasu95
    Level 2  
    nie mam narzazie dostępu do komputera podjadę w sobotę na diagnozę , dodam że był wymieniony jeszcze przepływomierz i zawór zwrotny turbiny
  • #4
    bolus11
    Level 14  
    na jakiej podstawie stwierdzasz że masz AQM? naklejka na rozrządzie? głupota, Naklejka w bagażniku - mógł być swap ;] tak jak koledzy piszą przynajmniej kanał 10 i 11 dynamicznie :]
    Skoro wpada w tryb awaryjny to musi coś sterować N'ka.
  • #5
    polonez15
    Level 33  
    szlasu95 wrote:
    nie mam narzazie dostępu do komputera podjadę w sobotę na diagnozę , dodam że był wymieniony jeszcze przepływomierz i zawór zwrotny turbiny


    Zawór zwrotny turbiny powiadasz... Yhym... A silniczek krokowy też podmieniony?

    ...

    A na poważnie. SDI nie ma MAP sensora więc i nie obetnie dawki po overboost, więc ECU musi być od TDI. Czekamy na to co wyżej...