logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zabezpieczyć mieszkanie. Aby cały sprzęt można było zarządzać przez internet

kolega_kolegi 09 Mar 2017 21:50 1233 6
REKLAMA
  • #1 16334701
    kolega_kolegi
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Witam.
    Myślę o stworzeniu małej fortecy w oparciu o "inteligentny dom".
    Chodzi mi o ochronę mieszkania, nie tylko przed włamywaczami ale również przed wypadkami losowymi typu: zalanie, pożar.
    Planowany budżet to około no właśnie, myślę, że nie warto oszczędzać, a do 3 tysięcy już coś konkretnego będzie... chociaż może mylę się ;)
    Nie mam zamiaru ingerować w strukturę ścian i instalacji.
    Nie planuję też robienia własnych konstrukcji czy składaków w podzespołów, bo nie znam się na elektronice ;)
    Chciałbym aby cały sprzęt można było zarządzać przez internet za pomocą jednej aplikacji na smartfonie. A powiadomienia przychodziły albo na maila albo dedykowany program albo SMS.

Co potrzebuję:
    - kamerka IP full HD z czujnikiem ruchu i możliwością przesyłania filmów na dropbox, ftp lub coś w tym stylu
    - alarm dźwiękowy z czujnikiem ruchu
    - czujnik dymu/gazu z przesyłaniem informacji w razie pożaru
    - czujnik wilgoci również z wysyłaniem informacji
    - system sterowania oknami - zdalne zamykanie i otwieranie (okna otwieranie w poziomie i uchylane w pionie)
    - kamerka (albo aparat) w wizjerze drzwi (uruchamiana za pomocą dzwonka przy drzwiach)

Nie wiem czy wszystko dobrze opisałem, ale w razie czego pytajcie o więcej danych.

Z góry dzięki za pomoc.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 16334846
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15453
    tomiok napisał:
    Spójrz na system Fibaro.

Można je co najwyżej traktować jako ciekawostkę, prócz tego w zakładanym budżecie nabędzie jedynie Home Center 2- a gdzie reszta?
    @kolega_kolegi Jablotron, Integra z Abaxem...
    Konto firmowe:
    Z