SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona uszczelka był ukruszony rant który tą uszczelke przytrzymuje na właściwym miejscu.Po wymianie na używany z przebiegiem ok.10tys,zaczął się problem z ciśnieniem oleju,a mianowicie po nagrzaniu podczas jazdy zapala się kontrolka ciśnienia oleju,po zgaszeniu silnika i po ponownym uruchomieniu kontrolka gaśnie,ale po dodaniu gazu powyżej 1500 obr. zapala się .Przed wymianą tej chłodniczki nie miałem problemu z tym ciśnieniem nawet przy uszkodzonej i z tym wyciekiem płynu
chłodniczego.
chłodniczego.