Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes W124 - Centralny zamek nie zawsze działa + stacyjka

06 Apr 2017 09:31 1995 5
  • #1
    Anonymous
    Level 1  
  • #2
    Gerri
    Mercedes specialist
    atlas91 wrote:
    Centralny zamek raz działa z pilota a raz nie

    W takich przypadkach kolego zaczynamy od informacji, czy jest to pilot oryginalny, czy cos dolozonego. Rocznik auta tez by sie przydal. Jasnowidzami nie jestesmy...
    atlas91 wrote:
    widać ewentualnie przy tym próby ruszania się grzybków, ale nic się nie dzieje.

    Skoro grzybki sie ruszaja, to jednak cos sie dzieje... Posluchaj, czy pompka pod siedzeniem pracuje, czy sie natychmiast wylacza.
    atlas91 wrote:
    od tego czasu przestało mi działać zamykanie się centralnego zamka przy przekręceniu stacyjki na zapłon

    Ta informacja pozwala podejrzewac, ze chodzi o jakies urzadzenie nieoryginalne (bo fabrycznie takiej funkcji 124 nie mialo) - ALE DLACZEGO MUSIMY SIE TEGO DOMYSLAC????
    Osobiscie to radzilbym z tej funkcji nie korzystac - mozna zajechac pompke ktora juz nie jest najnowsza, a instalacja nie jest prawdopodobnie 100% szczelna. O ile juz jej nie zajechales...
    atlas91 wrote:
    Dodam, że zauważyłem, że luzem był jeden brązowy kabelek w całej tej sieci.

    No i co w zwiazku z tym? Kolejne pytanie do jasnowidza :-/ Podaj chociaz producenta tego ustrojstwa, typ lub cokolwiek - moze wtedy ktos bedzie wiedzial co to za kabelek. Prawdopodobnie(?) kabelek jest luzny (niepotrzebny) po wykonaniu konfiguracji przekaznikow centralnego zamka wewnatrz centralki.
    atlas91 wrote:
    Spotkaliście się może z takimi problemami?

    Prawdopodobnie (?) masz nieprawidlowo ustawiony czas zalaczania impulsu. Dla zamka pneumatycznego powinno to byc 3,5 sekundy, a jest 1,5 (jak dla zamka elektrycznego)
  • #3
    Anonymous
    Level 1  
  • #4
    Gerri
    Mercedes specialist
    Jedyna konfiguracja pilota w wersji fabrycznej to kluczyk zintegrowany z pilotem - tzw. "scyzoryk".
    Jeżeli masz kluczyk osobno i pilot osobno to nie jest to oryginał.
    atlas91 wrote:
    Jeżeli chodzi o producenta to gdzie tego szukać?

    Na początek możesz sfotografować pilota - może po jego kształcie ktos rozszyfruje co to jest.
    Do centralki i tak będziesz musiał dotrzeć jeżeli będziesz chciał zmienić/sprawdzić ustawienia. Pewnie będzie gdzies pod kierownicą - możesz próbować zlokalizować ją "na słuch" po stukaniu przekaźników jak naciskasz pilota. Na centralce prawie na pewno będzie producent i model.
    atlas91 wrote:
    Taki czas można jakoś zmienić ?

    Prawie na 100% tak. Tylko że robi się to na różne sposoby: czasami przekłada się zworkę, czasami przecina jakąs pętlę z drutu, czasami wykorzystuje się przycisk serwisowy - dlatego potrzeba nam wiedzieć, co to za alarm.
  • #5
    Anonymous
    Level 1  
  • #6
    Anonymous
    Level 1