Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pompa wywrotu/windy - opuszczanie skrzyni/ cofnięcie oleju

piotrekbia89 08 Kwi 2017 21:53 4287 26
  • #1 08 Kwi 2017 21:53
    piotrekbia89
    Poziom 7  

Witam
    jestem na etapie składania hydrauliki wywrotu do samochodu dostawczego
    kupiłem pompę elektrohydrauliczną 12v 1,5KW która wcześniej współpracowała z windą
    przy samym silniku jest tylko cewka i nic więcej. wykonanie włącznika do pompy nie jest problemem lecz nie do końca wiem jak zrobić opuszczanie skrzyni ( cofnięcie oleju do zbiornika ) może za pomocą zmiany kierunku obrotów silnika ?
    przerabiał może ktoś ten temat ? proszę o pomoc
    pozdrawiam Piotr

0 26
  • Relpol
  • #2 08 Kwi 2017 22:02
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  

Poproszę fotki. Albo jest elektrozawór albo po zatrzymaniu pompy, siłownik pod ciężarem skrzyni ,,zwraca" olej do zbiornika. Mało danych... :cry: do doradzania.

0
  • #3 08 Kwi 2017 22:15
    piotrekbia89
    Poziom 7  

pompa wywrotu/windy - opuszczanie skrzyni/ cofnięcie oleju pompa wywrotu/windy - opuszczanie skrzyni/ cofnięcie oleju

może być to sterowane zmianą kierunku obrotów silnika? jest taka możliwość że po zmianie kierunku obrotów pompa zasysa olej z przewodu=siłownika i tłoczy go do zbiornika ?

1
  • #4 08 Kwi 2017 22:29
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  

To jest przekaźnik dużej mocy do silnika. Identyczny jak w rozruszniku. Czyli zasilanie jest na stale grubym przewodem, a podając napięcie na ,,cienki uruchamiasz silnik pompy. Dalej nie wiem nic o układzie hydraulicznym.

0
  • #5 08 Kwi 2017 22:35
    piotrekbia89
    Poziom 7  

nie widać tutaj żadnych elektrozaworów, brak żadnych oznaczeń na obudowie pompy
    wychodzi tylko jeden przewód hydrauliczny ( brak powrotu )
    nie wiem jakie jeszcze dane mogę podać

0
  • #6 08 Kwi 2017 22:40
    Krzysztof Kamienski