Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat 2008 r 1.4 - Pompa wspomagania

adamkowalski431 23 Oct 2017 20:02 1686 19
Texa Poland
  • #1
    adamkowalski431
    Level 15  
    Problem taki ze byla pompa 6R 0423156ES a zalozylem inny numer i wspomaganie chodzi, ale swieci kontrolke od stering na tablicy a wszystko jest skalibrowane. Czy te pompy musza miec te same numery przy wymianie?

    Dodano po 31 [minuty]:

    Teraz jest blad 00816 no or incorect basic setting / adaptation
  • Texa Poland
  • #2
    spinacz
    Level 41  
    Trzeba zrobić adaptacje i będzie ok
  • #3
    adamkowalski431
    Level 15  
    Robilem z dziesiec razy i vcdesem. I launchem. Tam pokazuje czujniki ok i wszystko ok a ta kierowniczka dalej blyszczy na desce
  • #4
    spinacz
    Level 41  
    Kolego musi być coś nie tak, błędy w ABS są ? Robisz pełną adaptacje ?
  • #5
    adamkowalski431
    Level 15  
    Wlasnie swieci sie kontrolka esp ale wczesniej nie swiecila i tez nie moglem tego ogarnac. Moze musi byc pompa o tym samym numerze? Wchodzilem w basic seting po podaniu kodu 40168. I wszystko swieci ok. Oczywiscie wczesniej sprawdzilem czy czujnik g85 na zero ustawiony
  • Texa Poland
  • #7
    adamkowalski431
    Level 15  
    To jest blad z launcha
  • #8
    spinacz
    Level 41  
    Wstaw dokładny opis z VCDS
  • #9
    sk700
    Level 31  
    Auto z ESP? Wygląda na pompę zakodowaną na brak esp w aucie z.
  • #10
    adamkowalski431
    Level 15  
    Dzis wstawie ten opis z vcds . Kod jest z fabii z esp

    A czy mozna zamienic 6R0423156ES na 6R0423156A czy jakas inna koncowke numeru?
    Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.clb
    Part No: 6Q0 423 156 M
    Component: LenkhilfeTRW V210
    Coding: 00110
    Shop #: WSC 00000
    VCID: 39794BC123880189C8-5124

    1 Fault Found:
    00816 - Power Steering Sensor (G250)
    37-00 - Faulty
    taki zapis z vcdsa,najlepsze ze w bloka basic settings wszystko ok, launch i vcds widzi prace czujnika czujniki g85 i g250 na ok są
  • #12
    adamkowalski431
    Level 15  
    Sprawdze ale jak przechodzi testy na yes w launchu tzn ze jest

    Dodano po 18 [godziny] 59 [minuty]:

    A moze wystarczy wstawic kodowanie ze starej pompy jak myslicie? 00110 jest na tej pompie a na starej bylo 10111 czy jakos tak . Pozniej sprawdze ten czujnik na maglu.
  • #13
    adamkowalski431
    Level 15  
    Pompa zalozona o tym samym numerze i wystartowala bez bledu nawet. Na kompie tylko bledy komunikacji na sterownikach ale wszystkie intermitent tzn nie ma problemu. Tak ze polecam te same numery na pompie. Aczkolwiek mozna zmienic kodowanie na innych numerach
  • #14
    radiogaga
    Service technician RTV
    Pompy różniące się oznaczeniami współpracują z różnymi czujnikami kąta skrętu na maglownicy.Jeśli czujnik kąta skrętu jest w ABS trzeba zmienić odpowiednio kodowanie.Na skrajnie prawym gnieździe jest wtedy zaślepka.Oznaczenie pompy nie ma tu znaczenia.
  • #15
    adamkowalski431
    Level 15  
    Oznaczenie nie ma znaczenia a na innym numerze uklad wyrzucal bledy
  • #16
    sk700
    Level 31  
    Prawdopodobnie kwestia poprawnego kodowania...
  • #17
    adamkowalski431
    Level 15  
    Napewno tak
  • #18
    radiogaga
    Service technician RTV
    Druga cyfra w kodowaniu odpowiada za zmianę czujnika ABS-czujnik w maglownicy.
  • #19
    damian475
    Level 17  
    Przerabiałem, problem z kodowaniem, potwierdzam.
  • #20
    adamkowalski431
    Level 15  
    Temat zamykam i rozwiazany