logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Separator cyklonowy do trocin - 95% trocin trafia do odkurzacza, co robię źle?

Mc'Cart 30 Gru 2017 18:46 14394 11
REKLAMA
  • #1 16924763
    Mc'Cart
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    Witam,
    Po naoglądaniu się na YT filmików, kupiłem od chińczyka separator do trocin. Zmontowałem jak większość ludzie i...? Nie działa tak jak bym oczekiwał. 95% trocin ląduje w odkurzaczu a tylko 5% w zbiorniku separatora.
    Nie znam się na tym kompletnie i szukam wśród was osób które wiedzą więcej ode mnie i są w stanie mi pomóc co zrobiłem nie tak.
    Zdjęcie zamieszczam poniżej. Dodam, że uszczelniłem połączenie cyklonu z pokrywą oraz dokładnie taśmą klejącą pokrywę wraz z wiadrem.... I nic to nie dało... nadal niski stopień filtracji. Podciśnienie na wężu wejściowym do separatora jest bardzo dobre.

Jakby ktoś miał pomysł co zrobiłem nie tak, będę b wdzięczny.
    Pozdro i najlepsze życzenia w nadchodzącym 2018r.!!!
    Załączniki:
    • Separator cyklonowy do trocin - 95% trocin trafia do odkurzacza, co robię źle? IMG_2697.JPG (593.57 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 16924864
    Sniezynka
    Poziom 33  
    Ocena: 841
    Witam,
    Zwiększ podciśnienie pomiędzy odkurzaczem a cyklonem.
    Dzieje się tak kiedy cyklon jest zbyt duży ( za mała prędkość wlotowa zanieczyszczeń) mają zbyt małą prędkość (energię) żeby wytracać ją na ściankach kierując w stronę zbiornika opadowego. .
    Udanej zabawy sylwestrowej.
  • #3 16924870
    vorlog
    Poziom 40  
    Ocena: 2585
    Wrzuć dobre, duże zdjęcia tego separatora, zwłaszcza od spodu (wnętrza) i z boku, po odłączeniu od osadnika.
    Ja mam zrobioną centralkę domowego odkurzacza z cyklonem własnej roboty- działa całkiem poprawnie.
    Chciałem porównać co i jak, czemu Twój nie działa.
    V.
  • REKLAMA
  • #5 16925042