Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Megane scenik lift 1.6 - Obwód czujnika prędkości pojazdu check

13 May 2018 12:16 2280 20
  • #1
    Anonymous
    Anonymous  
  • #2
    milejow
    Level 43  
    Sygnał leci z ABS (pin 22) na zegary(pin 23 kość szara) i ECM(pin 53), za ABSem rozwidla się i biegnie do dwóch wspomnianych modułów, z tym ze do zegarów leci jako szary kolor od samego ABS a do ECM po rozwidleniu zmienia kolor na kremowy.
  • #3
    Anonymous
    Anonymous  
  • #4
    milejow
    Level 43  
    Co za problem posprawdzać przejścia miernikiem, piny masz opisane a kolory zmieniały się w tych żelazach jak klienci u dobrych dziwek.
  • #5
    Anonymous
    Anonymous  
  • #6
    milejow
    Level 43  
    Pioiwa wrote:
    Od pinu 53 przewód idzie do duzej kostki która jest pod bezpiecznikami w skrzynce koło akumulatora

    I tam najczęściej była kupa.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Pioiwa wrote:
    Umnie sterownik to Syriusz 32.

    Wiem bo w benzynie nie było innego i pinologia się zgadza a kolory zmieniały się co godzinę :D Nie mam opisu tych kostek bo nigdy nie były mi potrzebne, od tych rzeczy jest miernik.
  • #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    milejow
    Level 43  
    Trochę jest w tym racji bo dla 1.8 i 2.0 był jednak inny sterownik i pinologia też inna (51 to sygnał prędkości), dla syrius 32 jest tak jak napisałem czyli pin 53.
  • #9
    Anonymous
    Anonymous  
  • #10
    milejow
    Level 43  
    Pioiwa wrote:
    Albo syrius 34

    Nie ma znaczenia, pinologia ta sama, w Syrius 34 dochodzi jeszcze dodatkowo diagnoza po CAN czego nie ma w 32.
  • #11
    Anonymous
    Anonymous  
  • #13
    grala1
    VAG group specialist
    Sygnał z ABSu o prędkości auta jest wspólny dla ECU, ABS, radio, UCH i licznika.
    To francuz. Tutaj nie patrzy się na kolory tylko na nr przewodu na jego izolacji. Przewód który Cie interesuje ma nr 47F. Przy liczniku ma kolor szary, przy ECU fioletowy, przy radiu, ABS i UCH szary.
    Skoro dociera z ABSu do licznika to zobacz jak wgląda złącze 9-pinowe R34 koloru białego pod skrzynką bezpieczników w przedziale silnika, pin 1. Tutaj szary z liczniki i całej reszty powinien się łączyć z filetowym ze sterownika silnika. Zazwyczaj tutaj jest problem.
    Skoro sygnał z ABSu jest identyczny dla każdego z wyżej wymienionych sterowników to możesz go pociągnąć na nowo z ABSu do ECU.
  • #14
    Anonymous
    Anonymous  
  • #15
    grala1
    VAG group specialist
    Nic nie grała i nic nie wygrała. Grala1 a nie grała :)
    Nie Syriusz tylko Sirius.
    Nie patrz na kolory tylko na nr przewodów zaraz przy wtyczkach, każdy koniec ma nr przewodu na izolacji.
    Nie ma schematów w Renault po nr sterowników tylko po nazwach silników np K4M700
  • #16
    Anonymous
    Anonymous  
  • #17
    grala1
    VAG group specialist
    Powtarzam po raz kolejny, tutaj ten sam przewód moze mieć inny kolor. To francuz i tutaj liczy sie oznaczenie przewodu na jego izolacji a nie jego kolor.
    Przewód nr 47F na 53 pinie sterownika silnika.
  • #18
    Anonymous
    Anonymous  
  • #19
    milejow
    Level 43  
    Pioiwa wrote:
    Sygnał idzie z ABS do UHC i dopiero wraca do ECU.

    Bzdura
  • #21
    milejow
    Level 43  
    olo114 wrote:
    ważne żeby działało

    W tym przypadku mogę postawić dużo za stwierdzenie, że nie zadziała :D