logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

LG 49UJ634V - podłączenie tv do gniazda w ścianie

hophopemi 11 Cze 2018 13:52 2691 8
  • #1 17269831
    hophopemi
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam,

jestem kompletnie zielona i nie umiem tego nigdzie znaleźć. Kupiłam nowy TV i za cholerę nie wiem jak go podłączyć do gniazda w ścianie.
    Za poleceniem obsługi w sklepie kupiła już 3 różne kable. Sygnału brak. Gniazdo w ścianie(ponoć aktywne) i w tv na zdjęciu
    LG 49UJ634V - podłączenie tv do gniazda w ścianieLG 49UJ634V - podłączenie tv do gniazda w ścianie
  • #2 17269884
    Szyszkownik Kilkujadek
    Poziom 37  
    Ocena: 1008
    hophopemi napisał:
    Kupiłam nowy TV i za cholerę nie wiem jak go podłączyć do gniazda w ścianie.

Poprzedni działał podłączony do tego gniazda?

hophopemi napisał:
    Za poleceniem obsługi w sklepie kupiła już 3 różne kable.

Pokaż foto tych kabli.

hophopemi napisał:
    Sygnału brak.

Jak to sprawdzasz?

hophopemi napisał:
    Gniazdo w ścianie(ponoć aktywne)

Kto tak powiedział? To jest nowe mieszkanie w nowym bloku?
  • Pomocny post
    #3 17269899
    _kli_
    Poziom 41  
    Ocena: 1027
    @hophopemi - czy posiadasz wiedzę jaką telewizję masz doprowadzoną do tego gniazda?
    Jeżeli naziemna lub kablowa to taki, jeżeli satelitarna to taki.
  • #4 17269930
    hophopemi
    Poziom 2  
    Mieszkanie w nowym bloku.
    Posiadam telewizję UPC - więc chyba kablowa(?). Monter jak zakładał router i zmieniał ustawiania w serwerowni to powiedział ze syngał będzie, więc nie sprawdzałam - ale jak udało mi się podłączyć jeden z kabli to nie znalazłam żadnego kanału
    Jeden kabel ma dwie takie końcówki - ale wygląda na zrobiony ręcznie i to bardzo słabo - ten jeśli dobrze pamiętam dostałam od montera. A z kupionych został mi jeden bo resztę zwróciłam, bo nie pasowała.