Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skrzynia basowa popaka :)

Popak 01 Wrz 2005 17:50 23006 5
  • Witam

    Chciałem wam przedstawić moją konstrukcję. Jest to skrzynia basowa :)
    Skrzynie basowa zbudowałem bo brakowało mi basu w ałcie.
    Kupiłem ten głośnik za atrakcja cenę ale nie wiem jakie ma parametry wiem tylko że pasuje do skrzyni 42litry, ma 500W/250Wrms 4ohmy.

    Napęd :)

    Jednostka sterująca to radio Clarion na kasety gdzie do radyjka jest podłączona zmieniarka CD na 6 płyt (Clarion), wzmacniacz Kenwooda 150W mostek, 4 głośniki Pionieera 80W (wzmacniacz napędza tylko skrzynie basową)

    Budowa:

    Skrzynia jest zrobiona z płyty wiórowej 19mm sklejona i skręcona. Wylot BasReflex o średnicy 10cm i długości 15cm. Głośnik Splash 30cm. Skrzynia ma 40litrów i tył skrzyni jest ścięty pod skosem. W środku jest tylko wytłumiona tylnia ścięta ścianka specjalna pianką piramidkową :) . Cała skrzynia jak widać jest obita czarnym kocykiem.

    Odsłuch:

    Jak już napisałem że głośnik kupywałem w ciemno bo nie znam parametrów jego :( ale jak już skoczyłem przyszedł czas na uruchomienie go :) i tu moje ogromnie zdziwienie!!! :D :D :D głośnik gra suuuper!!! Bass jak dla mnie jest soczysty :) ale robi nie złe trzęsienie ziemi.
    Jak mi się uda to zamieszczę próbkę odsłuchu.

    Cennik:

    Głośnik – Używany kupiony w Niemczech 50zł :)
    BasReflex - 5zł
    Złącze – 5zł
    Dywanik – 20zł/2m Kwadrat
    Resztę miałem i jak widać 80zł mam skrzynie basową :) z której jestem bardzo zadowolony!!!

    Fotki:

    Skrzynia basowa popaka :)

    Skrzynia basowa popaka :)

    Skrzynia basowa popaka :)

    Skrzynia basowa popaka :)

    Skrzynia basowa popaka :)

    Ps. Sory za jakość zdięć.

    Pozdrawiam

    Fajne! Ranking DIY
    Potrafisz napisać podobny artykuł? Wyślij do mnie a otrzymasz kartę SD 64GB.
    O autorze
    Popak
    Moderator na urlopie...
    Offline 
    Popak napisał 2762 postów o ocenie 246, pomógł 97 razy. Jest z nami od 2003 roku.
  • #2
    djandriu
    Poziom 27  
    Bardzo fajna i pomysłowa konstrukcja , jedynie moim zdaniem przydałby się grill na głośnik bo te śruby troszeczke psują wygląd. Ogulnie to nie pogardził bym takim w aucie :)
  • #3
    Popak
    Moderator na urlopie...
    Witam

    Gril będzie aluminowy (chromowany) ale zbieram na niego kase :)

    Pozdrawiam
  • #4
    Rademal
    Poziom 20  
    Jak to gra? Pojęcie względne wydawać się TOBIE moze ze gra super. Moim zdaniem obudowa za duza i subik dudni
  • #5
    chaka
    VIP Zasłużony dla elektroda
    40l na 12" to nie jest za duzo.. chyba ze te ten glosnik to jakis niezly wynalazlek.
  • #6
    Popak
    Moderator na urlopie...
    Rademal napisał:
    Jak to gra? Pojęcie względne wydawać się TOBIE moze ze gra super. Moim zdaniem obudowa za duza i subik dudni


    Wydawać sie może kto sie nie zna albo komus innemu ....
    Dla mnie gra dobrze. Jak uda sie to zamieszcze prubke. To sie przekonasz a narazie nie mów że obudowa jest za duża. Bo głosnika 30cm nie wsadze do 20litrowej budy :D
    Jak mi radziłeś w innym poscie:
    Code:
    a bym dał 30-35 i bass reflex 8cm i próbował.
    
    Zrób taka 35itrowa i zmniejszaj przez wklejanie płyt mdf czy paździezowej i słuchaj!
    Zamknięta do 25litrów Wink to tak na okooo

    To skopiuj ten adres i zobacz :) >http://www.duw.de/shop/(3a5if555e2zfrx45vh4fyz45)/Detailview.aspx?id=69234<

    Ps. jak ktoś nie zna firmy to odrazu polacy mówią że BE i Chinszczyzna i dla tego takich ludzi nie rozumiem :| Tak samo z telefonami ale to juz inny temat.

    Pozdrawiam :D