Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

BMW e39 525 TDS - BMW z padniętą uszczelką pod głowicą silnik bardzo się grzeje

24 Feb 2019 22:16 726 4
  • Level 2  
    Witam jakieś pół roku temu kupiłem BMW z padniętą uszczelką
    Objawy to: Po czterech przejechanych kilometrach silnik miał już 100 stopni a chłodnica zimna wymiana pompy i termostatu nie pomogła
    W zbiorniczku płynu chłodzoncego znajdował się olej
    Postanowiłem zdjąć głowicę I odać ją do planowania i sprawdzenia na szczelność po odebraniu i zamontowaniu na Nowej uszczelce i srubach objawy nie ustompiły pomyślałem że warsztat któremu to zleciłem odwalił fuszerkę postanowiłem jeszcze raz powtórzyć tą czynność tylko zlecić to innemu warsztatowi nie stety objawy nie ustąpiły I na dodatek doszedł wyciek oleju z pod głowicy a blokiem silnika czy jest do możliwe aby był krzywy blok silnika ?
    [22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 28  
    FIFI7893 wrote:
    silnik miał już 100 stopni a chłodnica zimna


    I co do problemów z głowicą to pomyliłeś skutek z przyczyną :)
    A przyczynę możesz znaleźć przy użyciu węża podłączonego do kranu.
  • Level 43  
  • Level 2  
    Olej przedostawał się do płynu
    Głowicę też odawałem do sprawdzenia dwa razy i podobno wszystko ok
  • Level 9  
    wowka wrote:
    FIFI7893 wrote:
    silnik miał już 100 stopni a chłodnica zimna


    I co do problemów z głowicą to pomyliłeś skutek z przyczyną :)
    A przyczynę możesz znaleźć przy użyciu węża podłączonego do kranu.


    Dokładnie tak, uszczelka padła bo silnik się przegrzał. Do sprawdzenia drożność chłodnicy.