Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pierwszy, tani samochód - co wybrać?

11 Cze 2019 21:53 1041 46
  • Poziom 3  
    Cześć, planuję kupić swój pierwszy samochód. Będzie on przeznaczony w sumie tylko i wyłącznie do dojazdów do pracy oraz może raz na jakiś czas wyskoczyć gdzieś niedaleko, max 1 tys km miesięcznie. Budżet to ~2.000, chciał bym aby wytrzymał bez jakichś ostrych awarii chociaż około roku nim uzbieram na coś konkretnego. Jakie samochody w tej cenie i przy tych wymaganiach możecie polecić, i na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie?
    Czy jest w ogóle szansa w tym budżecie na jakiś sensowny zakup?
    Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o samochody i wiem tylko tyle co gdzieś tam wyczytałem z jakichś artykułów.
    Z góry dzięki za pomoc! :)
  • Poziom 12  
    Polecam Renault Megane 1 wersja poliftowa 1.6 16v
    Nieźle się trzyma w nich blacha, silnik k4m też jest spoko, heble bdb, zawieszenie też może być, a elektryka wcale nie jest taka awaryjna jak się sceptykom wydaje, jak coś się psuje to drobnostki które można tanio i łatwo naprawić
  • Poziom 3  
    cinho90319 napisał:
    Polecam Renault Megane 1 wersja poliftowa 1.6 16v
    Nieźle się trzyma w nich blacha, silnik k4m też jest spoko, heble bdb, zawieszenie też może być, a elektryka wcale nie jest taka awaryjna jak się sceptykom wydaje, jak coś się psuje to drobnostki które można tanio i łatwo naprawić

W okolicy (~50km) niestety bardzo mało ofert kiedy sprawdzam, będzie mi trudno coś dostać.
  • Poziom 12  
    No to pozostaje Lanos, Opel Corsa B, ewentualnie Golf III, chociaż w Golfa to bym nie celował do 2000, Lanos to najlepsza opcja do tej ceny, sam kiedyś go miałem, osobiście trafiłem na szrot, ale i tak uważam że nie są to złe samochody
  • Poziom 3  
    cinho90319 napisał: