logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zaprojektować subwoofer z głośnikami HI-Sound WF-1052 i zwrotnicami Tonsil?

Jotajoto 15 Wrz 2005 20:13 2274 10
REKLAMA
  • #1 1821124
    Jotajoto
    Poziom 11  
    Witam :D

Mam dylemat. Chciałbym wykonać subwoofer lecz jestem początkujący
    w dziedzinie projektowania kolumn jak i filtrów. Dość duzo czytałem na necie na te tematy i stwierdzam że bez waszej pomocy moje plany nie
    wypalą ;).

Może wymienie co posiadam a później powiem o co ewentualnie by mi chodziło ;)

Więc posiadam :
    - 2 głośniki [ HI-Sound WF-1052 ; Imp 8Ω ; 10 calowe ; pisze na nich
    max. music power 300 W ]
    Chciałem znaleźć cos o nich na necie i znalazłem jedynie obrazek :) :

http://www.tridex.com.pl/_6169.htm (różnią się jedynie kolorem)
    no i dodatkowo: SubWoofer 300W, 45-6000Hz, 89dB, 8Ohm

Konkretnie interesowały mnie parametry które moga posłuzyc do obliczeń
    projektowych. Niestety nie mogłem ich znaleźć :(.

- 2 zwrotnice z cewkami o oznaczeniach 3079T prod. Tonsil (plus kilka kondesatorków)

Także starałem się znaleźć o nich jakies informacje niestety bezskutecznie
    Jedyne co znalazłem to kolsiesia który ma podobny do mnie problem :D
    Niby znalazł indukcyjności ale odziwo cewek o innych oznaczeniach, może poporstu się pomylił ale nie wiem na pewno :

http://users.nethit.pl/forum/read/gumon/3212843/

- Amplituner(nie jedyny jaki mam ale myslę że mógłby się nadać)
    a konkretnie:
    DIORA Amplituner Stereo Tosca 303(pewnie nie jeden się na niej wychował) myśle że jego moc wystarczy 2x20 W (nie chce mocniejszego bo zalezy mi na jakości a nie na głośności )
    Tyle że śmiga jeden kanał tylko i żeby zrobic z drugim musiałbym kolejnego posta pisac ale jak co to da się zrobić ;)

- różne elementy typu przełączniki, terminal, i inne które śmiało mógłbym wykorzystać poprawiając walory estetyczne ;)