Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 1.9TDI AFN - Pompa wtryskowa

24 Lis 2019 20:57 1299 46
  • Poziom 5  
    Witam może jest ktoś w stanie mi pomóc mam problem z moim passatem a mianowicie z pompa wtryskową wymieniłem na inną pompę i auto nie chce zapalić paliwo podaje i nic na plaka pali a tak to nic nie mam już pomysłu czy zła pompa jest czy coś się w niej poprzestawiało
  • Moderator Samochody
    piotrek8706 napisał:
    Zaprogramowana Nowa pompa?
    A co tam się księciuniu programuje?
    kiepapk napisał:
    wymieniłem na inną pompę
    Z jakiego powodu? Jaki Passat? Bo 8-mą generację w tej chwili mamy?
  • Moderator Samochody
    piotrek8706 napisał:
    Immobilaizer ksieciuniu

    Bladego pojęcia nie masz księciuniu o czym bredzisz. Pokaż mi konkretnie, w którym Passacie czy ogólnie VW było immo w pompie.

    Zawór na pompie dostaje zasilanie?
    Widać paliwo w przewodach do pompy?
  • Poziom 30  
    Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz.
    Co do pompy, odkręcałeś nastawnik? domniemam że to stare VP37.

    Z prostych rzeczy zdejmij na chwilę wtyczkę z czujnika temperatury płynu.
  • Moderator Samochody
    przem27 napisał:
    Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz.
    Nie pomylił, tylko nigdy nie widział, poczytał trochę i zaczyna "doradzać".
  • Poziom 11  
    robokop napisał:
    przem27 napisał:
    Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz.
    Nie pomylił, tylko nigdy nie widział, poczytał trochę i zaczyna "doradzać".



    Tak tak robokop pozjadal wszystkie rozumy . Wiadomo że w audi czy w pasacie immobilaizer jest w ecu oraz w liczniku ale ja osobiście się spotkałem że był w sterowniku pompy vp44


    Moderowany przez T5:

    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
    Ostrzeżenie.

  • Moderator Samochody
    piotrek8706 napisał:
    sterowniku pompy vp44
    A który Passat 1,9 miał VP44? Doczytałeś w internecie, tylko znowu nie do końca jak widać.
  • Poziom 5  
    To jest passat b5 1.9tdi oznaczenie afn i powiedz mi kolego jakie programowanie pompa jest z audi a4 b5 tak samo afn

    Dodano po 3 [minuty]:

    Tylko nie wiem czy to koło zębate dobrze założyłem czy one tylko będzie działać jak jest na blokadzie czy może trzeba ją jakoś inaczej ustawić

    Dodano po 7 [minuty]:

    piotrek8706 napisał:
    Zaprogramowana Nowa pompa?

    Dodano po 53 [sekundy]:

    Odppwietrzyles cały układ paliwowy

    Zaprogramowana czyli ? Cały układ odpowietrzony paliwo podaje
  • Poziom 30  
    piotrek8706 napisał:
    Tak tak robokop pozjadal wszystkie rozumy . Wiadomo że w audi czy w pasacie immobilaizer jest w ecu oraz w liczniku ale ja osobiście się spotkałem że był w sterowniku pompy vp44


    Chciałem mu dać wyjść z twarzą ale emocje wzięły górę...

    Odnośnie problemu, ściągałeś flanszę z pompy? czy cztery śruby trzymające koło zębate?
    Nie programuje się pompy.
  • Poziom 34  
    Koleś napisz coś więcej o tej usterce, bo na tą chwilę nawet nie wiesz czy masz problem z pompą, czy może ze sterownikiem, albo czym innym. Jak to się stało, itd.
  • Poziom 30  
    Przecież napisał, wymienił pompę z innego takiego samego silnika i nie pali, próbuję dojść czy nie przekręcił koła na pompie...
  • Poziom 30  
    Ciągle się na tym łapię że to akurat wiedzą...
  • Poziom 5  
    Koło na pompie raczej jest przestawione tylko jak ja to koło mam ustawić próbowałem dać na blokadę pompę też nic co mam o ząbek przestawiać i próbować aż do skutku

    Dodano po 2 [minuty]:

    przem27 napisał:
    piotrek8706 napisał:
    Tak tak robokop pozjadal wszystkie rozumy . Wiadomo że w audi czy w pasacie immobilaizer jest w ecu oraz w liczniku ale ja osobiście się spotkałem że był w sterowniku pompy vp44


    Chciałem mu dać wyjść z twarzą ale emocje wzięły górę...

    Odnośnie problemu, ściągałeś flanszę z pompy? czy cztery śruby trzymające koło zębate?
    Nie programuje się pompy.

    Flansze pompy czyli ? Koło pasowe tym się na 3 ś
  • Poziom 30  
    Dawno nie robiłem, na trzy nie cztery śruby. Koło pasowe trzyma się do takiego kawałka metalu na trzy śruby a ten jest nasadzony na oś pompy bez klina i zabezpieczony śrubą centralną. Jak tenże jest przestawiony względem osi pompy, masz problem.
    Pozdr.
  • Poziom 5  
    przem27 napisał:
    Dawno nie robiłem, na trzy nie cztery śruby. Koło pasowe trzyma się do takiego kawałka metalu na trzy śruby a ten jest nasadzony na oś pompy bez klina i zabezpieczony śrubą centralną. Jak tenże jest przestawiony względem osi pompy, masz problem.
    Pozdr.

    Koło zębate wchodzi na klina i przykrecany jest śruba
  • Poziom 30  
    Chyba nie o tym samym piszemy, koło zębate trzyma się za pomocą 3 srub do flanszy a ta siedzi na ośce pompy i przymocowana jest centralną śrubą.
    Tak to wygląda
  • Moderator Samochody
    przem27 napisał:

    Chyba nie o tym samym piszemy, koło zębate trzyma się za pomocą 3 srub do flanszy a ta siedzi na ośce pompy i przymocowana jest centralną śrubą.
    Tak to wygląda
    Zakręciłeś się. To co pokazujesz to nowsza pompa - AGR/ALH itp. - statyczny kąt tłoczenia regulowany fasolkami na kółku. A kolega ma starocia AFN-a - z regulacją poprzez pochylenie pompy. Tam faktycznie kółko siedzi bezpośrednio na klinie, na osi pompy.
  • Poziom 30  
    Masz rację, tak to bywa jak człowiek dwa lata nie w zawodzie...😕
  • Poziom 5  
    robokop napisał:
    przem27 napisał:

    Chyba nie o tym samym piszemy, koło zębate trzyma się za pomocą 3 srub do flanszy a ta siedzi na ośce pompy i przymocowana jest centralną śrubą.
    Tak to wygląda
    Zakręciłeś się. To co pokazujesz to nowsza pompa - AGR/ALH itp. - statyczny kąt tłoczenia regulowany fasolkami na kółku. A kolega ma starocia AFN-a - z regulacją poprzez pochylenie pompy. Tam faktycznie kółko siedzi bezpośrednio na klinie, na osi pompy.

    I powiedz mi kolego wiesz coś na ten temat jesteś mi w stanie jakoś pomóc jak to auto odpalić tym kołem jakoś się reguluje czy jak to wygląda?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Czy mam próbować obracać pompa w prawo czyli od silnika lub w lewo do silnika
  • Poziom 30  
    Najpierw trzeba go odpalić, zestaw rozrząd na blokady, pompa w środkowym położeniu, chociaż powinien klekotać i w skrajnych...
  • Poziom 5  
    A powiedz mi rozrząd na blokady a na wale jak ma być to zero ma być na środku czy może ma się przecinać z prawej strony czy ma być na tej kresce jedni mówią tak a drudzy tak
  • Poziom 5  
    A powiedz mi rozrząd na blokady a na wale jak ma być to zero ma być na środku czy może ma się przecinać z prawej strony czy ma być na tej kresce jedni mówią tak a drudzy tak
  • Poziom 30  
    Ustaw sobie pierwszy tłok w GMP - nie pamiętam
  • Poziom 5  
    Wiem jak ustawić rozrząd tylko na wale nie jestem pewny
  • Poziom 5  
    Passat dalej nie pali nie mam już siły do staruszka rozrząd ustawiony na płaskownik wał ustawiony na pozycji 0 koło zębate zablokowane w otworze na blokadę zakładam pasek i nic passat ani drgnie paliwo podaje a nie pali dziwna sprawa albo ja dalej coś źle robię jest tu ktoś kto się na tym na prawdę zna plaga mu psiknę to odpala paliwo jak odkrecają wtrysk to leje mocno zakręcam wtrysk przestaje plaka dawać i gaśnie