Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] - Jak połączyć amplituner Yamaha z dekoderem NC+ i TV Panasonic

01 Gru 2019 13:11 378 6
  • Poziom 2  
    Witam i w związku z tym że jestem laikiem chciałem zasięgnąć porady ja dokonać prawidłowo połączenia amplitunera Yamaha RX-V485 dekodera NC+ oraz TV Panasonic TH-37PV80PA. Istotą jest aby oglądając fil czy program muzyczny głos wydobywał się poprzez głośniki amplitunera. W tej chwili połączony TV z dekoderem jest poprzez kabel HDMI oraz SCART a chciałbym w to włączyć amplituner . W załączeniu zdjęcia podglądowe
  • Pomocny post

Poziom 43  
    Jony62 napisał:
    W tej chwili połączony TV z dekoderem jest poprzez kabel HDMI oraz SCART

W jakim celu? HDMI wystarczy w zupełności.
    Telewizor staruszek, jedyne co to wykorzystać AUDIO OUT i podpiąć do AV2 w amplitunerze lub podłączyć bezpośrednio kablem optycznym dekoder z amplitunerem(odpada konieczność włączania tv w celu słuchania programów) lub wykorzystać analogowe wyjście ale wtedy pozbawiamy się dźwięku wielokanałowego(jeśli taki jest nadawany).
  • Poziom 2  
    Dzięki za podpowiedź , jutro zajmę się tym i przekaże jak działa. Kiedyś fachowiec przy podłączaniu dekodera stwierdził że oba kable wiec tak to chodzi bez zastrzerzeń. Czy jak mam rozumieć kabel SCART jest "martwy"?
  • Pomocny post

Poziom 43  
    Jony62 napisał:
    Kiedyś fachowiec przy podłączaniu dekodera stwierdził że oba kable

Takiego to tylko łopatą dobić... korzystasz jednocześnie z dwóch wejść sygnału w tv? Nie, nie ma ŻADNEJ potrzeby podłączenia dwóch równoległych kabli sygnałowych.
    Najprościej i najłatwiej zepniesz wszystko kablami RCA(chinch) podłączając je pod wyjścia AUDIO w tv i dekoderze a z drugiej strony do amplitunera.
  • Poziom 2