logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] - Jak połączyć amplituner Yamaha z dekoderem NC+ i TV Panasonic

Jony62 01 Gru 2019 13:11 2340 6
REKLAMA
  • #1 18312516
    Jony62
    Poziom 2  
    Ocena: 3
    Witam i w związku z tym że jestem laikiem chciałem zasięgnąć porady ja dokonać prawidłowo połączenia amplitunera Yamaha RX-V485 dekodera NC+ oraz TV Panasonic TH-37PV80PA. Istotą jest aby oglądając fil czy program muzyczny głos wydobywał się poprzez głośniki amplitunera. W tej chwili połączony TV z dekoderem jest poprzez kabel HDMI oraz SCART a chciałbym w to włączyć amplituner . W załączeniu zdjęcia podglądowe
    Załączniki:
    • - Jak połączyć amplituner Yamaha z dekoderem NC+ i TV Panasonic TV Panasonic (Plazma).jpg (2.05 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • - Jak połączyć amplituner Yamaha z dekoderem NC+ i TV Panasonic Dekoder NC .jpg (725.76 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • - Jak połączyć amplituner Yamaha z dekoderem NC+ i TV Panasonic Amplituner(kino).jpg (770.76 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18312554
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15542
    Jony62 napisał:
    W tej chwili połączony TV z dekoderem jest poprzez kabel HDMI oraz SCART

W jakim celu? HDMI wystarczy w zupełności.
    Telewizor staruszek, jedyne co to wykorzystać AUDIO OUT i podpiąć do AV2 w amplitunerze lub podłączyć bezpośrednio kablem optycznym dekoder z amplitunerem(odpada konieczność włączania tv w celu słuchania programów) lub wykorzystać analogowe wyjście ale wtedy pozbawiamy się dźwięku wielokanałowego(jeśli taki jest nadawany).
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 18312586
    Jony62
    Poziom 2