Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

podłączenie silnika krokowe pod sterownik

22 Mar 2020 09:13 207 5
  • Poziom 12  
    Panowie jestem zielony w tych tematach znam mniej więcej zasadę działania silnika krokowego itd tyle co można znaleźć w sieci i chciałem się trochę pobawić podczas siedzenia w w domu i chciałem zbudować sobie małą frezarkę cnc do zastosowań domowych, znalazłem takie części :

silnik na najdłuższą oś 80cm
    Moment trzymający : 4 Nm
    - Liczba kroków na obrót : 200
    - bipolarny : 2,8 V 4 A , 2 fazowy, 4 przewodowy
    - długość korpusu : 110 mm
    - wielkość flanszy szer/wys : 60 mm x 60 mm
    - długość całości z osią : 120 mm
    - średnica osi : 8 mm
    - waga : 1,7 kg

na dwie krótsze osie 50cm i 25cm
    - Moment trzymający : 2 Nm
    - Liczba kroków na obrót : 200
    - bipolarny: 7,2 V 2 A , 2 fazowy, 4 przewodowy
    - długość korpusu : 76 mm
    - wielkość flanszy szer/wys : 56 mm / 56 mm
    - długość całości z osią : 96 mm
    - średnica osi : 6,35 mm
    - waga : 1 kg

do tego 3 sterowniki Sterownik silnika krokowego DM542 4,2A 1/128
    i https://allegro.pl/oferta/plyta-glowna-sterownik-lpt-mach3-cnc-5-osi-7161371715

frezowanie modelarskie czyli plexy drewno jakieś drobne elementy w aluminium

moje pytania czy silniki nie są za słabe 2,8V * 4A to tylko 13W silnika , czy te moduły ze sobą będą współgrać i jak z zasilaniem bo wychodzi na to że muszę zastosować różne zasilania na jeden silnik zasilacz 7,2V (nietypowe napięcie ) 2,8v jeszcze dziwniejsze napięcie
  • Specjalista Automatyk
    Silnik są OK!, ale do nich potrzebujesz sterowniki silnika krokowego i zasilacz (w w/w aukcji masz to wyszczególnione jako sposób połączenia).
    Silnik krokowy pracuje w impulsach generowanych przez sterownik, np. SSK-b03 ma zasilanie do 50 Vdc!
  • Poziom 22  
    Moment roboczy 50Nm .