logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Kiano Elegance 14.2 Pro - jaka bateria zamienna?

karo1115 22 Mar 2020 16:05 6978 12
  • #1 18550747
    karo1115
    Poziom 5  
    Ocena: 5
    Witam, korzystam pierwszy raz z tego forum, ponieważ potrzebuję pomocy. Nie znam się na komputerach a tym bardziej na bateriach. Od jakiegoś czasu gdy mój laptop kiano elegance 14.2 pro nie jest podłączony do zasilania, samoistnie się wyłącza a po ponownym włączeniu bateria pokazuje 0%. Często też w czasie użytkowania poziom baterii sam rośnie bez ładowania. Nie wiem, co stanowi problem i czy to rzeczywiście coś nie tak z baterią. Dlatego chcę dowiedzieć się, czy potrzebna jest wymiana baterii, a jeśli tak to jaka to musi być bateria. Proszę o wyrozumiałość i pomoc.
  • #2 18551122
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15475
    Bez otwarcia i sprawdzenia co tam siedzi będzie ciężko.
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • #3 18661913
    weronika001
    Poziom 2  
    Ocena: 2
    Witam, czy udało ci się czegoś dowiedzieć w tej sprawie?
  • Pomocny post
    #4 18662533
    zen3x
    Poziom 35  
    Ocena: 291
    Tam jest bateria oznaczona jako model 2874180-2s.

Kiano Elegance 14.2 Pro - jaka bateria zamienna?
  • #5 18710454
    karo1115
    Poziom 5  
    weronika001 napisał:
    Witam, przepraszam za późną odpowiedź. Z dnia na dzień z baterią było gorzej. Laptop aby funkcjonował musiał być podłączony bez przerwy do zasilania. Dzisiaj zauważyłam, że bateria zaczęła bardzo puchnąć, więc byłam zmuszona ją wyjąć.
  • Pomocny post
    #6 18710679
    zen3x
    Poziom 35  
    Ocena: 291
    W najgorszym wypadku będziesz miał wybuch. Baterie rozsadzi. Wyjmij ją.
  • #7 18710746
    karo1115
    Poziom 5  
    Dziękuję za radę, tak zrobiłam.
  • #8 18724880
    weronika001
    Poziom 2  
    karo1115 napisał:
    weronika001 napisał: