Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spadek ciśnienia na reduktorze KME przy zmianie biegów

04 Kwi 2020 13:31 258 12
  • Poziom 17  
    Witam

    Posiadam instalacje opartą na KME: parownik silver z podciśnieniem, Filtr fazy lotnej , czujnik podciśnienia cct6
    Wtryskiwacze barracuda, wielozawór tomasetto, filtr fazy ciekłej oddzielnie od parownika VALTEK.
    Po przejechaniu około 34 tyś. km i 2,5 roku użytkowania odcina mi gaz przy zmianie biegów (przy mocnym przyspieszaniu). Dodam, że filtry wymieniane co 10 tyś. Po wymianie filtrów troszkę się poprawiło ale wróciło po 50 km. W załączeniu dołączam nagranie rejestr parametrów z programu KME NEVO 4.0. Zauważyłem, że przy zmianie biegów najpierw ciśnienie gazu rośnie a potem spada nawet do 0,5 bara. Roboczo na parowniku ustawione jest ciśnienie 1.0 bara. Wymieniłem wszystkie rurki podciśnienia na thunderflex. Dodam że parownik jest zamocowany pod pompą hamulcową w pozycji leżącej czyli śrubą regulacyjną do góry. Filtr fazy lotnej jest wyżej ze względu na położenie listwy wtryskiwaczy. Gdy wymieniałem filtr fazy lotnej po 3000 km było trochę śladu po oleju. Poniżej zdjęcia.

    Samochód Megane III 1.6 16V

    Proszę o analizę rejestru i uwagi od czego należy zacząć

    Spadek ciśnienia na reduktorze KME przy zmianie biegów Spadek ciśnienia na reduktorze KME przy zmianie biegów
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17  
    Czy mogę przepuścić nafte przez parownik od strony filtra fazy cieklej w stronę filtra fazy lotnej (oczywiście bez filtrów)? Nie mam części zamiennych do parownika a teraz do gazownika raczej nie pojadę.
    Jeszcze jedno pytanie czy mogą to być świece albo cewki zaplonowe? Świece mają 14 tyś. Km. Błędów na komputerze auta nie ma.
  • Poziom 38  
    Reduktor do wymiany lub regeneracji.
  • Poziom 9  
    Te 34 tyś. to cały jego przebieg czy tylko ten co zarejestrowałeś. Pytam, gdyż podobne objawy zaobserwowałem w KME Gold i po rozkręceniu widać, że regeneracja albo wymiana wchodzi tylko w grę.
  • Poziom 17  
    Instalacja jest zakładana na moich oczach i wszystko było nowe a teraz ma 34 tysiące i 2 i pół roku. Tankowalem raczej na znanych stacjach typu Orlen Shell, circle, bp. Tym bardziej jestem zdziwiony. Co prawda od początku było czuć zmiany mocy i potrafił przełączyć się na benzynę raz na pół roku. Zauważyłem też ciekawostkę jak zgasnie silnik na gazie bo np źle ruszę to nie mogę go zapalić oczywiście na benzynie bez wciśnięcie gazu do deski.
  • Poziom 38  
    Masz coś dobrze skopane włacznoe z regulacją. Plik oscyloskopu z jazdy by się przydał i plik ustawień sterownika. Osoboscie uważam że montaż reduktora na płasko nie jest dobrym pomysłem. Trzeba sie pomeczyc i reduktor wchodzi ns podluznice pod sirbocem i jak pamiętam pompa abs. Są tsm gwinty. Niestety trzeba wywalić wszystkie plastiki z prawej strony.
  • Poziom 17  
    Jest załączony oscyloskop z programu KME w pierwszym poście. Instalacja była zakładana u znanego i polecanego gazownika na Mechaników w W-wa
  • Poziom 38  
    To może jedz do niego niech to ogarnie? Ja nie montuje tak reduktorów i żaden tur mi jeszcze nie padł a mają więcej niż 40kkm.
  • Poziom 17  
    Wolał bym nie jechać w obecnej sytuacji ale chyba nie będę miał wyjścia. Właśnie mi powiedział, że mogła stwardnieć membrana od mazutu.
  • Poziom 38  
    Raczej nie, poza tym to nie ma takiego znaczenia jak w II generacji. Patrząc po ilości syfu w filtrze reduktor jest zalany syfem. Regeneracja nie ma sensu jeśli jej nie zrobisz samemu.
    Można spróbować go odkręcić i zlać syf przez wyjście gazu i zrobić testa. Montaż pionowy byłby najlepszy.
  • Poziom 41  
    Jaki ciekawostkę napiszę, że u mnie po niecałych 6tys km od wymiany wkładu filtra (BRC z włókna szklanego) auto zaczęło mieć problemy ze spadkiem ciśnienia przy mocniejszym dodaniu gazu. Tankowane tylko na Orlenie.
  • Poziom 17  
    A mogę go zalać naftą bez rozbierania i przedmuchać od strony filtra fazy ciekłej?