logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] dekoder nc+ nie reaguje na nic

kaluniaa20 28 Maj 2020 13:26 91752 8
REKLAMA
  • #1 18723727
    kaluniaa20
    Poziom 5  
    Ocena: 29
    Witam,
    Wczoraj odłączyłam przedłużacz do którego był podłączony telewizor i dekoder. Po podłączeniu przedłużacza ponownie do gniazdka mój dekoder nie działa. Świeci się na nim czerwona lampka i nie reaguje na pilota czy przyciski znajdujące się na dekoderze. Chciałam zrobić hard reset o którym jest coś napisane na internecie ale nie mam przycisku reset na pilocie. Jestem totalnie zielona w tym temacie. Dodam, że wszystkie kable były odłączane i podłączane już kilka razy i nic to nie dało. Załączam zdjęcie pilota i dekodera. Będę bardzo wdzięczna za chęć pomocy.
    dekoder nc+ nie reaguje na nic dekoder nc+ nie reaguje na nic
  • REKLAMA
  • #2 18723790
    Arekadiuszby
    Poziom 12  
    Ocena: 32
    Nie ma gdzieś małego guzika na dekoderze z podpisem RESET? Na ogól są wklęsłe i trzeba włożyć kawałek wykałaczki lub igły w dziurkę.
  • REKLAMA
  • #3 18723994
    kaluniaa20
    Poziom 5  
    Niestety nie ma nic takiego :(
  • REKLAMA
  • #4 18724187
    Arekadiuszby
    Poziom 12  
    Ocena: 32
    Jaki to model dekodera? (sprawdź na necie jak zrobić reset dekodera od tego producenta). Wyłącz go, włącz ponownie lub wypnij kabel od zasilania, bo nie wiem czy wszystkie masz na myśli z zasilaniem. (co jest dziwne, by na ten przycisk nie działał). Przytrzymaj przycisk zasilania na modemie przez kilkanaście sekund, może w ten sposób ma reset.
  • REKLAMA
  • #5 18724311
    Preskaler
    Poziom 40  
    Ocena: 1051