logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Nieznane IP, brak możliwości resetu do ustawień fabrycznych

snail_mr 23 Lip 2020 21:15 747 4
REKLAMA
  • #1 18834353
    snail_mr
    Poziom 2  
    Ocena: 3
    Witam,
    na wstępie zaznaczam, że jestem zielony w temacie i to mój debiut na forum, chociaż bywałem tu jako gość wiele razy ;)
    Kamera M5-212/40. Namieszałem coś w ustawieniach sieciowych i nie mogę znaleźć ip urządzenia, tym samym nie jestem w stanie się zalogować do ustawień kamery. Kamera podłączona bezpośrednio do komputera. Próbowałem metodą "prób i błędów" odnaleźć adres w Advanced IP Scanner, ale się nie udało. Przechwytując ethernet w Wireshark'u też nic z tego nie wychodzi (jak wcześniej pisałem, jestem laikiem, więc jest duże prawdopodobieństwo, że coś mi umknęło). Opcji powrotu do ustawień fabrycznych nie znalazłem - niema przycisku reset, nawet po wyjęciu bebechów urządzenia. Jest jakaś mała, pastylkowa bateryjka, ale jest niewyciągalna. Moje pomysły się skończyły, w związku z czym zwracam się do bardziej ogarniętych w temacie po pomoc.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18834369
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15466
    Pokaż jej wnętrze, w najgorszym wypadku pozostanie Ci kontakt z Deltą.
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 18834413
    JoteR
    Poziom 24  
    Ocena: 83
    Może to głupi pomysł, ale przeskanuj pulę 127.0.0.x. Jakiś czas temu mieliśmy podobną hecę z jakimś rejestratorem podłączonym do komputera, który po jakiejś operacji zniknął z radaru i w jakiś tajemniczy sposób dostał adres z puli localhosta. Do dzisiaj nie wiem, jak się to stało.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 18834592
    gradek83
    Poziom 43  
    Ocena: 2085
    arp -a