logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nagłośnienie 100v strefowe, głośnik sufitowy gra dużo głośniej niż reszta

ktelenga 06 Mar 2022 12:11 339 2
REKLAMA
  • #1 19917593
    ktelenga
    Poziom 1  
    Witam

Proszę o poradę czy jest możliwość zdiagnozowania problemu bez ściągania głośnika.
    Nie znam się na temacie, wszystkie porady mile widziane.

Instalacja 100v w domu, wzmacniacz HQM2120BC - 6 strefowy, podłączone do niego 7 głośników: 6 VK 1050 ( a więc na pewno 100v, bez możliwości zmiany trybu pracy) oraz jeden sufitowy, prawdopodobnie mocniejszy, niestety nieznanego pochodzenia. Nie potrafię ściągnąć go z sufitu do oceny i rozpoznania bez uszkodzenia świeżo wykończonego sufitu. Jeśli po objawach jest możliwa diagnoza to skłaniałbym się w tą stronę.

Głośnik sufitowy od 1 nastawy potencjometru gra głośniej niż każdy VK 1050, nie jest podłączony jako MASTER pod wzmacniacz. Czy moje domysły mogą się sprawdzić i głośnik ( o którym jak już mówiłem nie mam pojęcia jaki to model ) nie jest ustawiony na tryb 100v, bądź w ogóle nie ma takiego trybu?
  • REKLAMA
  • #2 19917791
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe
    Ocena: 2795
    ktelenga napisał:
    Głośnik sufitowy od 1 nastawy potencjometru gra głośniej niż każdy VK 1050, nie jest podłączony jako MASTER pod wzmacniacz. Czy moje domysły mogą się sprawdzić i głośnik ( o którym jak już mówiłem nie mam pojęcia jaki to model ) nie jest ustawiony na tryb 100v, bądź w ogóle nie ma takiego trybu?

Być może 100V ale o większej mocy. Bez wyprucia go z miejsca instalacji się nie dowiesz.
  • #3 19919576
    adambyw
    Moderator Akustyka
    Ocena: 829
    ktelenga napisał:
    Czy moje domysły mogą się sprawdzić i głośnik ( o którym jak już mówiłem nie mam pojęcia jaki to model ) nie jest ustawiony na tryb 100v, bądź w ogóle nie ma takiego trybu?