logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Internet od T-Mobile, Router i antena dla słabej lokalizacji

Flopson 29 Mar 2022 13:39 1851 18
REKLAMA
  • #1 19953533
    Flopson
    Poziom 3  
    Witam, mieszkam w dziurze i potrzebuje internetu domowego bez limitu, aktualnie mam z orange po starym kablu i mam prędkości pobierania do 500kb/s nie mogę już z tym wytrzymać, filmu obejrzeć bez pixelozy się nie da, więc wpadłem na pomysł by wziąć internet domowy z T-Mobile do 60Mb/s, lecz teraz zacząłem się zastanawiać czy jest w ogóle sens bo do tego trzeba mieć w miarę dobrą lokalizację, a ja takowej nie posiadam i jestem zielony w temacie, potrzebuję pomocy czy jest sens w ogóle pakować się w to.
    Mam przy sobie 3 najbliższe nadajniki jeden znajduje się 3,5km dalej: Internet od T-Mobile, Router i antena dla słabej lokalizacji
    Drugi już 4.5km: Internet od T-Mobile, Router i antena dla słabej lokalizacji
    A trzeci 5km i jest najlepiej widoczny z dachu z tego co się orientuję: Internet od T-Mobile, Router i antena dla słabej lokalizacji

Jeśli jest sens pakowania się w to z takimi odległościami nadajników to jaki router wziąć z oferty T-Mobile i jaką antenę dokupić (jeśli będzie trzeba) ? Od razu mówię, że preferuję jak najniższe koszta w końcu żyjemy w Polsce :D
    Liczę na szybką pomoc bo ponad 10lat już się z tym orange męczę
  • REKLAMA
  • #2 19954098
    zielonydziadzo
    Poziom 3  
    Ocena: 2
    Nie jestem znawcą problemów z Internetem przez GSM ale miałem podobny problem (dolina w lasach okolice Jaroszowca).
    Nie mając rozeznania w okolicznych stacjach bazowych GSM - pozostało mi tylko podejść do sprawy praktycznie,
    Kupiłem po 5 zł karty startowe Plusa, Orange, T-mobile oraz pożyczyłem kartę Aero2.
    Po ich aktywacji, wlazłem na dach budyneczku w lesie i sprawdziłem czy i jaki sygnał odbieram na moim zwykłym smartfoniku.