logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie mikrofonu i słuchawek do interfejsu audio

chcestarynick 07 Wrz 2022 12:57 1263 9
REKLAMA
  • #1 20180205
    chcestarynick
    Poziom 2  
    Witam forumowiczów,
    Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o tematykę audio.
    Na początek w skrócie. Mam mikrofon, chcę dokupić słuchawki i tani interfejs audio.
    Posiadam mikrofon Tracer Studio Pro i jak widać w tym wątku https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3769051.html mikrofon ten bardzo wiele zyskuje na jakości po podłączeniu nawet do taniego interfejsu audio. Takowy chciałbym właśnie zakupić. Do tego planuję zakupić już jakieś słuchawki ze (jak mi się wydaje) średniej półki cenowej, a konkretnie myślałem o Beyerdynamic DT770 Pro. I tutaj pytanie, czy mogę wtedy do interfejsu takiego jak np. Behringer UMC202HD podłączyć zarówno mikrofon jak i owe słuchawki zyskując przy tym na jakości dźwięku? Chętnie wysłucham też wszelkich wskazówek i sugestii odnośnie tego sprzętu. Powiedzmy, że mój budżet na słuchawki+interfejs audio to 1000/1100 zł.
  • REKLAMA
  • #2 20180272
    viayner
    Poziom 43  
    Ocena: 2052
    Witam,
    szukaj w instrukcji co i jak mozesz podlaczac:
    https://mediadl.musictribe.com/media/PLM/data...C404HD_UMC204HD_UMC202HD_UMC22_UM2_QSG_WW.pdf
    Nie do konca moge sie wypowiedziec o poprawie jakosci dzwieku, wszystko zalezy od ustawien, co dalej chcesz z tym dzwiekiem zrobic i wlasnych upodoban = jednemu moze ta barwa odpowiadac innemu nie.
    Osobiscie "sluchalem" wielu mikrofonow i sluchawek zanim cos dla siebie wybralem, kazde urzadznie ma wlasne brzminie ktore musisz zaakceptowac.
    Moze okresl jaki jest cel podlaczenia mikrofonu i sluchawek do takiego interface, co chcesz uzyskac? Moze rozwaz prosty mikser z USB.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 20180281
    chcestarynick
    Poziom 2