logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Identyfikacja elementu na płytce sterowania mocą dmuchawy do lisci

pjkedziora 09 Wrz 2022 17:44 747 2
REKLAMA
  • #1 20182336
    pjkedziora
    Poziom 4  
    Witam wszystkich na forum. Jestem początkującym hobbystą elektroniki, a właściwie entuzjastą recyklingu :) Ale wracając do tematu kupiłem uszkodzoną dmuchawę do liści Black Decker BEBLV301QS, po sprawdzeniu okazało się że silnik i Styczniki są sprawne problem jest z płytką sterująca. Niestety nie znalazłem żadnego schematu tego układu. Zloka są sglizowałem jeden przepalony element na płytce ale niestety nie widać na nim żadnego symbolu, czy moglibyście pomóc mi go zidentyfikować? Płytka to SIL PCB18105 REV0.3A, a uszkodzony element to R2. Z góry dziękuję za pomoc. Identyfikacja elementu na płytce sterowania mocą dmuchawy do lisci Identyfikacja elementu na płytce sterowania mocą dmuchawy do lisci Identyfikacja elementu na płytce sterowania mocą dmuchawy do lisci
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20182372
    Jaca
    Poziom 32  
    Ocena: 217
    Wpisz na jebaju symbol płytki. W wynikach będziesz miał jedną ofertę ze zdjęciami PCB. O ile mnie wzrok nie myli jest tam rezystor 101 - 100Ω.
  • #3 20182378
    pjkedziora
    Poziom 4  
    To zdjęcie płytki za 38€ widziałem 😁 ale było trochę za słabej jakości żeby stwierdzić jakie jest tam oznaczenie. Ale sprawdzę jeszcze raz. Dziękuję za odpowiedź.

Dodano po 4 [godziny] 30 [minuty]: