Dzień dobry
Szukam jakiegoś zestawu kamer w okolicach kwoty 1500 zł. Ktoś mógłby polecić mi jakiś zestaw? Czy jest sens kupować coś w tej cenie jeżeli zależy mi na jakości i potrzebuję minimum 4 kamer? Przyznam szczerze, że nie znam się bardzo w tej dziedzinie i nawet nie wiem, które lepiej się sprawdzają, kamery na wifi czy na kabel. Za odpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Kamery na Wi-Fi... jeśli nie masz wyjścia dociągnąć przewód to jest to jakieś rozwiązanie.
JA proponowałbym system IP np. od Zintronic-a (wpisz w google lub allegro) ceny fajne bo za 169zł masz kamerę PoE 4Mpix, rejestratora jeszcze nigdy nie kupowałem u nich ale cena również poniżej 300zł za 9 kanałowy.
Do kompletu potrzebujesz jeszcze dysku i Switch-a PoE.
Kamery na Wi-Fi też mają i również kupowałem bardzo prosta konfiguracja.
Tutaj mogę pochwalić za jakość wykonania i jakość obrazu.
Jeśli ma być coś widzieć, to 2MPx to teraz chyba najniższa rozdzielczość, jaka jest dostępna (choć u mnie w hurtowni mają już 4MPx, bo poniżej nikt już nie kupuje).
Druga sprawa, system analogowy jest tańszy, ale jeśli kamera ma powyżej 2MPix, to rejestrator kosztuje już sporo więcej. Jeśli podłączymy kamerę AHD 5MPix, to niech ten rejestrator zapisze to jako 5Mpix, a nie obcina przy zapisie (tak na prawdę oszukuje nas, że niby jest te 5MPix, ale jednak tnie tą rozdzielczość przy zapisie na dysk).
Dodam, że ich produkty to nie bubel z Chin, lecz porównywalna jakościowo z bardzo znanym i lubianym BCS-em.
Choć jednak, jak wspominam BCS-a, to zawsze jakiś plugin musiałem instalować, aby zobaczyć przez przeglądarkę obraz z kamery, a częściej mi to nie działało... Natomiast w Zintroniku działa od razu bez żadnych problemów i dodam, że kamery już domyślnie mają aktywny onvif, i nie musimy jej inicjować (zakładać użytkownika domyślnie admin/admin).
Duży plus, a nawet standard, to kompresja w H265 (dysk też nie musi być jakiś ogromny, choć to już kwestia indywidualnych wymagań).