logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nie wykrywa sterowników do modemu WWAN EM7345 w Lenovo T440 z Win10

rasher 11 Mar 2024 18:39 702 8
REKLAMA
  • #1 21000104
    rasher
    Poziom 9  
    Nie wykrywa sterowników do modemu WWAN EM7345 w Lenovo T440 z Win10 Witam wszystkich forumowiczów. Z tej strony Piotr.

Na co dzień pracuję jako serwisant i korzystam często z laptopa a wręcz jest on niezbędny do mojej pracy, która odbywa się w 95% w delegacjach i terenie u klientów. Posiadam do pracy laptopa Lenovo T440 z Windows 10 Pro. Ostatnio zakupiłem do niego moduł/modem wewnętrzny WWAN Lenovo EM7345 który oczywiście zamontowałem i włożyłem kartę Aero2 z wykupionym abonamentem. Oczywiście pobrałem sterowniki z strony Lenovo lecz w menadżerze urządzeń wyświetla się cały czas że nie znaleziono sterowników do tego modemu. Zaznaczę tutaj iż raz na liście dostępnych sieci miałem wyświetlone Aero2 zaraz nad Wifi aczkolwiek teraz tylko widać Wifi oraz Lan a połączeń komórkowych wogóle. Czy byłby ktoś w stanie pomóc mi z dobraniem i zainstalowaniem sterowników do mojego modemu?

Modem wewnętrzny M2:
    Sierra Wireless AirPrime
    Model: EM7345
    G12Z024.05 HF
  • REKLAMA
  • #2 21000264
    blekis
    Poziom 27  
    Ocena: 244
    Spróbuj zainstalować Lenovo system update i niech przeskanuje kompa pod względem sterowników i brakujące zainstalować.
  • REKLAMA
  • #3 21000324
    rasher
    Poziom 9  
    Niestety ten zabieg nie pomógł :(

Zrzut ekranu z aplikacji do aktualizacji systemu pokazujący komunikat o braku dostępnych pakietów do zainstalowania.
  • #4 21000526
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15475
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #6 21004195
    rasher
    Poziom 9  
    >>21000526