logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zamiennik igły i wkładki MF-105 dla nie wymagających

ryszarddąbrowski 04 Gru 2005 13:42 17843 21
REKLAMA
  • #1 2052467
    ryszarddąbrowski
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Mam Unitrowskiego Bernarda a w nim wkładkę + igłę mf-105. Czy istnieją jakieś zamienniki tych części ? Chodzi mi o jak najzwyklejszą igłę i wkładkę, aby grało. Jeżeli istnieje coś takiego to prosiłbym także o namiary.

I jeszcze jedno, jaki nacisk ramienia powinienem ustawić do tego gramofonu, (bo mam pokrętełko na ramieniu i odważniczek z boku:D) bo nie znam się kompletnie a używam go tylko do odsłuchu kilku starych płytek do których mam wielki sentyment.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 2052528
    adammc

Poziom 26  
    Ocena: 100
    witam mozesz wstawic sobie mf 100 czy 101 czy 105 jaka uda ci sie dokupic byle igla byla tego numeru co wkladka. co do nacisku to tak ustaw by ramie bylo lekkie i nie gniotło igły ale nie za lekkie by nie podskakiwalo jak hustawka , doswiadczalnie po prostu to da sie wyczuc.. pozdrawiam co do sentymentu do starych plyt to tez taki posiadam a i nie tylko ja skoro plyty wchodza znowu do produkcji.
  • REKLAMA
  • #3 2052594
    ryszarddąbrowski
    Poziom 11  
    Dziękuję bardzo! A czy nie ma w produkcji całych wkładek z igłami które pasowałyby do Bernarda? Nie chodzi mi o żaden high-end tylko o zwykłą część dla przeciętnego odbiorcy.
  • Pomocny post
    #4 2052606
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2306
    Witam
    Zerknij tu i zapytaj, napewno coś dopasują:
    http://sklep.north.pl/szukaj/szukaj.php?grupa=93&idgrupy=3
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • Pomocny post
    #5 2053777
    dlugi666
    Poziom 21  
    Ocena: 23