logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] 2-gniazdowy włącznik światła Zemismart z oprogramowaniem OpenBK: Powolna reakcja przycisków fizyczny

giulianosrebuli 27 Maj 2024 12:44 936 3
REKLAMA
Treść została przetłumaczona angielski » polski Zobacz oryginalną wersję tematu
  • #1 21097416
    giulianosrebuli
    Poziom 2  

Cześć chłopaki, jestem nowy w korzystaniu z oprogramowania OpenBK, więc mam kilka pytań.
    Sflashowałem 2-krotny włącznik światła Zemismart i wszystko działało dobrze, oba gangi działały ok, Home Assistant Discovery również ok, ale fizyczne przyciski działają trochę wolno. Kiedy wysyłam polecenie przez mqtt, akcja jest prawie natychmiastowa, ale kiedy naciskam przycisk, zajmuje to trochę czasu.

Wyobrażam sobie, że to dlatego, że oprogramowanie układowe czeka, aby sprawdzić, czy jest to pojedyncze kliknięcie, podwójne kliknięcie lub przytrzymanie kliknięcia, ale nie jestem pewien.

Czy ktoś może to potwierdzić? A jeśli tak, czy mogę wyłączyć w taki sposób, aby fizyczna reakcja była tak szybka, jak reakcja cmd?

Dzięki z góry!
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21097590
    p.kaczmarek2
    Moderator Smart Home
    Ocena: 12698
    Witam, czy zapoznałeś się z naszym FAQ? Problem jak z tasmota...
    https://github.com/openshwprojects/OpenBK7231T_App/blob/main/docs/faq.md
    Część dokumentu FAQ dotyczącego ustawień przycisków i reakcji dotykowych.
    Cytat:

Pytanie: Mój przełącznik dotykowy na ścianie reaguje wolno! Jest opóźniony, jak sprawić, by reagował natychmiast?
    A: To tak jak z Tasmotą - przejdź do Options/General-Flags i ustaw flagę '6 - [BTN] Natychmiastowa reakcja na dotyk zamiast czekania na zwolnienie (aka SetOption 13)'